Indonesische Meubelen

  • Albert

    Beste lezer,

    Ik bezit in Indonesie een meubelfabriek, wij vervaardigen daar met de hand vervaardigde meubelen (van goede kwaliteit), stijl antiek repro 18de eeuw (ook wel koloniaal genoemnd).

    Ik zoek contact met ondernemers die intresse hebben om deze meubelen (misschien) in hun assortiment op te nemen.

    De meubels zijn gemaakt van Mahony (voor in huis) en Teak (Tuin meubelen).

    Doch zoek u geen meubelen maar andere goederen uit Indonesie, ook daar kunnen wij u mee helpen.

    Stuur ons uw verlanglijstje met omschrijving en wij gaan voor u opzoek.

    Reageer zonder enige verplichtingen op bovenstaand e-mail adres.

  • Marc Defares

    Ik zou graag willen weten of het mogenlijk is om maatwerk te laten maken, als dat kan wat zijn dan de levertijden.

    Ook ben ik geintresseerd in uw “standaard” assortiment, zitten daar ook meubels bij die geschikt zijn voor horeca (cafe/retaurant)

    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,

    DEFARES INTERIEURS

    Marc Defares

    postbus 28025

    3828 ZG HOOGLAND

  • John Brinkhaus

    Geachte heer/mevrouw,

    Vanuit mijn vak als woningmakelaar, heb ik uiteraard veel te maken met styling en inrichting van woningen en tuinen, op het meest brede vlak.

    Het zal u in de media niet zijn ontgaan, dat steeds meer artikelen en producten via internet worden gekocht. Ook dit jaar is het ‘webshopgebruik’ aanzienlijk gestegen. Binnenkort gaan wij van start met een webwinkel van stijlvolle- en bijzondere woonbenodigdheden.

    Hiermee zou een prima aansluiting c.q. marktverbreding kunnen ontstaan op de (persoonlijke) reguliere winkelverkoop. Voor elk publiek is er immers een markt. Ook is een combinatie te maken met klantwerving via onze webwinkel, resulterend in een persoonlijk bezoek aan uw winkel.

    Hoewel de makelaardij en de webwinkel onafhankelijk naast elkaar gaan werken, kunnen we met beiden een prima combinatie maken. Het versterkt immers elkaar op een breed front.

    Omdat de makelaardij-websites aanzienlijk wat bezoekers krijgen, kan ik hierin de webwinkel met de deelnemende ondernemers promoten. Uiteraard hoop ik hiermee, na verloop van tijd een rendabele webwinkel in de markt te zetten, met gelijksoortige ‘woonartikelen’.

    Uw collectie zou voor onze nieuw te bouwen webwinkel in een behoefte kunnen voorzien.

    Ik hoor graag uw eerste reactie.

    Afhankelijk hiervan, kunnen we uiteraard een afspraak maken om een en ander persoonlijk te bespreken.

    Alvast dank voor uw aandacht.

  • rudi

    Lekker op tijd John:P

  • Karl

    als ze maar kunnen spammen , daar doen ze alle voor, zelf naar 9 jaar :(:(

  • rudi

    En geen enkele A. Bouman die er iets aan doet

  • schouten

    goedemiddag

    wij zoeken meubels uit indonesia b.v salon/eet tafels kasten enz en andere leuke dingen

    wij verkopen hetzelf we hebben een showroom in kaatsheuvel.

    ik zou graag wat meer informatie willen hebben u mag ons ook bellen 0416-279711

    vriendelijke groet d.schouten

  • Johan Gerssen

    Beste Albert,

    Ben druk bezig met plannen om een meubelzaak te starten met voornamelijk teak meubelen.

    Kun je mij een prospect of catalogus sturen van de collectie meubelen

    Met vriendelijke groet,

    Johan Gerssen

    0610491113

  • rudi

    http://eigenbedrijf.startpagina.nl/prikbord/4173494/9528226/re-indonesische-meubelen#msg-9528226

  • Hans van der Eng

    hallo albert zou graag wat meer informatie willen betreffende de artikelen en de bij behorende prijzen ik bezit al een webwinkel en wildeze ook gaan uitbreiden.

    mijn website is www.desteigerzolder.nl

    met vriendelijke groet

    Hans van der Eng