Over boekhouders gesproken....

  • Mieke

    Hallo,

    Ik heb een cafe en ben aan mijn boekhouder toch heel wat meer kwijt.

    Is € 1000,- voor alles bij elkaar (inboeken, kwartaalaangifte, jaarverslag belastingaangifte zakelijk en prive)

    Mieke

  • cjiko

    nee saaaaaaai :o

  • Annemarie

    Wat is dat voor een belachelijke reactie?

    Als u niet serieus kunt reageren doe het dan niet!

  • Rianne Boogaarts

    Ik reken voor een uur 45 euro. Dit betekend als de boekhouding een heel jaar gedaan wordt dat je ongeveer € 1.000,- kwijt bent op jaarbasis. Dit is afhankelijk voor de hoeveelheid werk. En dit is ruim geschat. Een kleine starter heeft meestal een jaarprijs bij mij van ronde de € 600,- Omdat de administratie niet perse maandelijks gedaan hoeft te worden. Het is ook afhankelijk van wat je zelf wilt doen. Hoe meer je zelf doet hoe minder geld je kwijt bent.

  • 4boekhouders

    Beste lezer, de prijs maar ook de kwaliteit van boekhouders varieert nogal omdat boekhouder geen beschermd beroep is in Nederland.

    Op onze vergelijkingssite 4boekhouders.nl kan je eenvoudig 4 aanbieders voor belastingaangifte of andere administratiediensten met elkaar vergelijken. Op deze manier zie je meteen welke boekhouder het meeste in aanmerking komt. Succes!

    Coen | 4boekhouders.nl

  • B. Hartog

    Beste,

    De prijzen voor een startende onderneming verschillen enorm. Er zijn abonnementen beschikbaar voor

    € 30,00 per maand maar ook voor € 129,00. Ons abonnement a € 30,00 is bijvoorbeeld goedkoper dan

    het meest gebruikte twinfield programma.

    Voor meer informatie, kijk op onze website van Den Hartog ondersteuning

    Mijn advies is om zeker niet meer uit te geven dan € 30,00 a € 45,00 per maand.