Import uit China

  • N.Ros

    Ik ben op zoek naar belangstellenden die goederen willen kopen uit China.

    Ik heb goede ervaringen met import vanuit Shenzen/Honkong, maar het prijsvoordeel gaat vaak verloren door vrachtkosten en inklaringskosten. Hierbij geldt dat het voordeel groter wordt naarmate er meer wordt verscheept.

    Zelf ben ik op zoek naar fietsen met electromotor, radiografisch bestuurde schepen en vliegtuigen en een draaibank in het wat duurdere segment.

  • Loek van de Vecht

    Ik kan een groot complex te huur aanbieden voor materiaal uit China. met mogelijkheid de uiteindelijke eindproducten aan klanten te tonen in het aangrenzende beurs gedeelte.

    ook direct naar eind klanten te verzenden naar het achterland Duitsland of Nederland.

  • Mo

    Ik heb ook belangstelling in fietsen importeren.

    Gr,

    Mo

  • Geert

    Hoi,

    Ik ben net begonnen met de import van radiografische modellen

    Wat zoek je precies??

    Misschien kunnen we iets samen doen??

    groet,

    Geert

    www.jurod.nl

  • willy gerrits

    Hallo ik ben er al een tijdje over aan het denken

    om in china een mooi handeltje te kopen

    ma weet niet hoe alles te werk gaat daar

    en om het hier te krijgen etc etc

    wij handelen nu in bouwmachines

    mischien kunt u er mij meer over vertellen

    hoor het graag groeten willy gerrits

  • info@vantc.com

    hi, help ik een aantal Nederlandse bedrijven importeren van goederen uit China, als je iets in gedachten nodig, pls contact met mij

    Groejies

    Vooral doorgaan allemaal!!

  • julius

    Koop een bril en lees de huisregels. Dit is walgelijke SPAM!!!

  • W. Lee

    Hoi allemaal,

    Ik ben momenteel aan het afstuderen aan de Hogeschool voor Economische Studies te Amsterdam. Ik studeer Asian Trade Management en heb me gericht op het gebied China. Voor mijn scriptie dien ik een importplan te schrijven voor een klein tot middelgroot bedrijf.

    Heeft u hier interesse in, en denkt u dat deze analyse u enorm zal helpen bij uw besluitvorming inzake import uit China? Mail dan naar wennie.lee@hva.nl.

    Met vriendelijke groet,

    W. Lee

  • imre

    www.chinaproducties.nl

    Is onderdeel van ons bedrijf en kan wellicht helpen.

  • cathy

    ik had even een vraag..

    als ik dingen in china bestel, is dit dan riskant of heb ik grote

    kans dat ik mijn spullen wel krijg? en kan de douane (nep) merkproducten vernietigen?