Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Gertjan Spaans

    Is dit wat ; ik heb een kant & klaar concept dat rond deze tijd gróots in Nederland geintroduceerd zou worden en dan krijgt mijn investeerder ( én goede vriend ) een hersenbloeding : afschuwelijk voor hem nattuurlijk maar óok voor mij de moeilijke keuze nu wát te doen : laat ik dit rusten , stel ik het uit , moet ik het concept ‘dan maar ’verkopen …..daar peins ik al 'n poosje over en bij toeval (…) kom ik deze site/rubriek tegen , vandaar deze oproep .

    Het betreft een doordachte , toeganglijke én slimme datingsite die de concurrentie zal aangaan met de top 5 , zoals Relatieplanet, Lexa, Parship ,

    Het concept is ‘prettig anders ’ en in een paar opzichten uniek zoals vormgeving, zoekcriteria, toegangkelijkheid en gebruiksvriendelijkheid .

    Bovendien rekent het af met de stompzinnigheid en infantiliteit van de concurrentie hetgeen internet- daten nog steeds enigzins bedoezeld met een zweem van zieligheid o.i.d ..

    Doelgroep 400-600,000 mannen en vrouwen ( 35-60) waarvan 10-15% betaald lid zal/ moet gaan worden .

    Ná Nederland wil ik het concept in diverse europese landen introduceren . De oorsronkelijke naam ( stel.nl) is inmiddels vergeven , helaas.

    Ik ben ondernemer , gezegend met een creatief brein : ik heb een redelijk goed lopend export bedrijfje dat ik vanuit huis run en alszodanig téveel tijd over .

    Ik date al 10 jaar, heb veel gedocumenteerd en heb 'n schat aan ervaring op dit vlak .

    Elke samenwerkingsvorm is bespreekbaar , eerst maar eens kijken of dit U aanspreekt . .

  • Jordan

    Hallo goede dag mijn naam is Jordan Smit,

    en ik ben wel geitereseerd in uw advertentie/project.

    graag zou ik u willen vragen om u telefoon nummer om even contact op te nemen.

    kunt u dan u nummer naar mij sture? alvast bedank

    M.V.G : J . Smit

  • jc v an den berg

    hallo ik ben hans op zoek naar een investeerder voor een prive bouwproject van mij .

    het project heeft alle vergunningen en is al een stuk gebouwd.

    mijn eigen investeering is meer dan 100 000 euro.

    ben vast gelopen door de banken crisis.

    ik zoek een advies en contact met mensen die mij verder kunnen helpen.

    voor meer informatie kunt u mij mailen op jcvandenberg@live.nl.

    met vriendelijke groet van hans vd berg uit lelystad nederland en uit sale marokko.

  • Danny Veugelink

    Geachte,

    ik ben op zoek naar iemand die niet bang is om een inverstering te doen.

    Ik wil graag een winkel overnemen maar daar is een lening of inverstering voor nodig.

    Eventueel zou ik dit ook wel met een zakenpartner willen doen maar het liefst zoek ik een inversteerder waar ik een mooie afspraak mee kan maken over een inverstering.

    De winkel die ik over wil nemen heeft een omzet van ruim 400.000 euro per jaar.

    Het bedrag dat ik nodig heb ligt tussen de 50.000 en 75.000 euro om de zaak plus de gehele voorraad over te nemen.

    Dus het bedrag kan binnen een jaar terug betaald worden met een eventuele rente of 5% van de jaarlijkse omzet en dat dan 3 jaar lang.

    Ik hoop dat er interesse is want ik deze winkel in Arnhem per direct overnemen dus ik wil er snel bij zijn.

    als er iemand is die het aan durft reageer dan snel.

    In dit bedrijf is alles al goed geregeld het is alleen een kwestie van overnem en de winkel verder draaiende houden.

    Bij interesse kan er contact met mij worden opgenomen.

    Danny Veugelink.

    0628966339

    Mvg.

  • Elmer

    @Danny Veugelink

    Even serieus, denk je nu echt dat een bedrijf met €400.000 pj omzet aan je verkocht wordt voor €75.000?, lijkt mij niet. Goedwil van dit bedrijf is ook minimaal (als deze er dan nog is) 1.5x jaaromzet + wat zakgeld, dus de €75.000. Ik denk dat je er niet in moet stinken, waarschijnlijk is dit een makkelijke manier om schulden door te verkopen en mag jij raden wie deze schulden mag betalen…

    @Kalie Molhoek

    Betaal je schulden en probeer niet even makkelijk rijk te worden. Je word alleen rijk door eerlijk handelen. Hiervan krijg je namelijk een rijk gevoel en geen schop in je rug. (zoek werk)

  • Melvin

    Beste,

    Ik heb sinds een tijdje een zeer goed idee over een franchise onderneming. Het plan, de aanpak en locatie zijn al in gedachten.

    Ik weet zeker dat deze onderneming tot een succes gaat leiden.

    De totale inverstering kost: 110.000 euro, dit krijg ik niet via de bank omdat ik pas 17 ben.

    Graag serieuze reactie's en geen oplichters!

    Met vriendelijke groet,

    Melvin

  • Jeffrey van Hilst

    Wij zijn een startende sportmanagementbureau uit Rotterdam en voor het aanschaffen van trainingsmaterialen zijn wij op zoek naar een serieuze investeerder voor € 5.000,00.

    Dit kan als kortlopende lening maar ook kan men zich inkopen als definitief partner.

    Kijk op onze website www.sported-sportmangement.nl

    Serieuze reacties graag middels mail naar info@sported-sportmanagement.nl

    alvast bedankt,

    Jeffrey van Hilst

  • johny

    Aandacht Aandacht Aandacht

    De kogel is door de kerk, daarom even dit berichtje.

    We melden U nu reeds de blijde geboorte van een energy drank voor de zomer van 2012.

    Ook U kan hiervan eigenaar worden.

    … … 35% Van de aandelen stellen we ter beschikking. ( eerst is eerst / afsluiting intekening voorzien mei 2012)

    Wij behouden ons het voorrecht van selectie.

    Voor 900 euro kan U zich de trotse vader of moeder noemen van 1 procent van de firma.

    180 Euro zal besteed worden aan volstorting van kapitaal en 720 euro ontvangt U de eerste 5 jaar terug onder vorm van R/C, exclusief dividend uitkering (beslissing aandeelhoudersvergadering)

    Voor meer info kan U steeds terecht op e mail development@izi69.tv of skype izi69tv of facebook izi69

    We zouden het ten zeerste op prijs stellen, mocht U deze tekst doorsturen naar uw persoonlijke vriendenlijst.

    Misschien wensen zij ook gebruik te maken van dit uniek aanbod.

    Dank voor uw aandacht.

    cowboys gelieve zich te onthouden

  • Jeannette

    Ik ben op zoek naar iemand die in mij wil helpen met een investering. Het plan is een low-budget kapsalon met ruime openingstijden in het midden van Nederland te beginnen. Een pand van 100 vierkante meter is al op het oog.

    Het is systeem waar uitvoerig over na is gedacht door accountants, banken etc. Ook heeft er al een VPO onderzoek plaats gevonden. Inzage in verwachte cijfers is mogelijk.

    Zou u het zien zitten om te helpen investeren of u wilt eerst meer informatie, kunt u mij contacten op het volgende email adres, bellajanet-1968@hotmail.com

    Met vriendelijke groeten,

    Jeannette

  • Mevr. N. Blaauw

    Beste lezer,

    Om de reden dat mijn zakenpartner vroegtijdig moet afhaken, ben ik naarstig op zoek naar een ondernemer, investeerder of stille vennoot.

    Het product wat ik op de markt zet heeft inmiddels de start doorlopen en is hiermee ook een duidelijk en bewezen concept.

    Buiten een goed verhaal, goede website, aantoonbaar op de markt geplaatste product, maakt het geheel tot een uitstekend plaatje.

    In het concept is een verkopende partij, die de omzet maakt. Hier zijn ook veel thuiswerkers op in te delen. Ht betreft een product wat in restaurants word gebruikt en waar adverteerders op worden gezocht. Ook zijn er o.a. kleurplaatwedstrijden voor kinderen door het hee land.

    War vraag ik:

    Enig inbreng is een pluspunt

    Partnerschap mogelijk/bespreekbaar

    Om de juiste persoon te vinden, is best moeilijk, daarom zijn wij op zoek naar die ene duizendpoot die ook enigszins een administratieve achtergrond heeft.

    Graag vernemen wij reacties.

    Met vriendelijke groet,

    Mevrouw Blaauw