Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Zientala Kris

    Wij zijn op zoek naar serieuze investeerder voor de opstart van een camping te Polen. Hiervoor heb ik een unieke chalet ontworpen dewelke wij zouden willen plaatsen. Het gaat hier om een camping met chalets, camper en tent plaatsen. Indien je hiervoor geïnteresseerd bent en meer uitleg wil kan je mij bereiken op opgegeven email adres.

    Met vriendelijke groet,

    Zientala Interiors

    Zientala@skynet.be

    zientala.interiors@gmail.com

  • Achnaton Finance B.V.

    Achnaton Finance B.V. kent deze problematiek als geen ander. Reeds vele jaren proberen wij ondernemers te helpen.

    Achnaton Finance is er voor de kleine ondernemer die zich niet thuis voelt in bankenland.

    Veel ondernemers zijn wel degelijk kredietwaardig maar hebben niet het vertrouwen van hun bank of andere instanties maar wel van hun familie en vrienden.

    Op basis hiervan is het Flexibel Bedrijfskrediet ontwikkeld, iets waar we erg trots op zijn. Los van de mogelijkheden is, als er een go is, het Flexibel Bedrijfskrediet binnen 2 a 3 weken geregeld, zonder afsluitingskosten en ook aflossen gaat uiteraard zonder extra kosten.

    Wij vinden dat goed betalingsgedrag moet worden beloond!

    Geld lenen? Financiering? ZZP? Lening?

    Heeft U al contact gehad met :

    Achnaton Finance B.V.

    Zederikkade 229

    4128LS

    Lexmond

    http://www.finance-nu.nl

    tel: 0857 848541

  • Melvin

    Goede avond,

    Ik ben Melvin 25 jaar en heb nu 5 jaar een Aquarium speciaalzaak. en heb een pand gezien met woonhuis wat voor mijn toekomst en ontwikkeling van mijn bedrijf een mooie nieuwe stap is. ik betaal nu 1100 euro aan huur voor mijn bedrijfspand.

    het woonhuis dat ik op het oog heb met winkel ruimte zou mij aan annuïteiten hypotheek 850 euro in de maand kosten. ik zou er dus 250 euro aan vaste lasten minder hoeven te betalen als nu. nu krijg ik van de bank simpelweg niet genoeg geleend om dit huis te financieren. ze nemen niet mee als ik ga verhuizen dat ik dus de 1100 euro aan huur niet meer heb en dit geld dus zou gebruiken voor de hypotheek.

    ook in het pand dat ik gezien heb investeer ik zelf 25% van dat de koopsom.

    dus ik ben opzoek naar een particuliere investeerder die in mijn bedrijf wil inversteren.

    met vriendelijk groet. Melvin

    neem contact met me op via:

    melvinvzandvoort@hotmail.com

  • david hadad

    geachte

    Kalie Molhoek

    we zijn geïnteresseerd in u project in 3D tv !

    zou u contact met ons willen opnemen

    Adres:

    145-157 St. John Street

    EC1V 4PW

    London, England

    Tel: +31 63 32 23 872

    Fax: +44 20 75 04 8283

    Mail: info@private-finance-investment.eu

    hoogachtend

    David hadad

  • david from USA

    heb je een zakelijke lening nodig?

    heb je een persoonlijke lening nodig?

    kunnen wij u de lening die u nodig hebt met 48 uur zonder enige vertraging.

    kunnen wij u de lening die u nodig hebt, zonder enige vorm van onderpand.

    Wij leveren snel lening aan dringende lening zoeker.

    heb je een investeerder nodig heeft om u te helpen om te investeren in je droom bedrijf?

    als je wilt onze hulp of dienst neem contact met ons op voor uw lening.

    Mail ons via: jcfinancialinvestment@gmail.com

    Volledige lening aanvraagformulier

    naam:

    land:

    Staat:

    bedrag:

    duur:

    Telefoon:

    seks:

    Maandelijks inkomen:

    Plaats van het werk.

    Email: jcfinancialinvestment@gmail.com

    address 4701 west 40th st apt 4 sioux falls sd 57106,Richmond, Virginia, USA

    Telephone number +13476191591

  • Pastor Daniel

    Hoi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, lening huis, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz .. Of ben je al een lening geweigerd door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de behandeling van de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

    toepassingsdetails

    Naam:

    Geboortedatum:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    Adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    Telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Leenbedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen:

    Terug naar me zo vlug mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van je te horen.

    Bedankt en God zegene u,

    Pastor Daniel Johnson

  • Pastor Daniel

    Hi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis lening, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of ben je al geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur te behandelen. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

             toepassing Details

    naam:

    Verjaardag:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Geleende bedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Terug naar mij zo snel mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van u te horen.

    Bedankt en God zegene u,

    Pastor Daniel Johnson

  • Pastor Daniel

    Hi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis lening, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of ben je al geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur te behandelen. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

    toepassing Details

    naam:

    Verjaardag:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Geleende bedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Terug naar mij zo snel mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van u te horen.

    Bedankt en God zegene u,

    Pastor Daniel Johnson

  • Pastor Daniel

    Hoi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz .. Of heb je geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de behandeling van de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

             Application Details

    Naam:

    Geboortedatum:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    Adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    Telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Leenbedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Terug naar me zo vlug mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van je te horen.

    Dankjewel en moge God je zegenen,

    Pastor Daniel Johnson

  • Willes

    Goede middag,

    Ik heb een goed idee wat heel goed zal gaan lopen omdat er marketing technisch gezien veel mogelijk is. Ik ben daardoor op zoek naar iemand die wilt investren of waarbij ik een lening kan afsluiten. Mochten er nog serieuze mensen aanwezig zijn, ik hoor graag van u.

    mvg