Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Willes

    Voor serieuze reacties:  Willesboer@hotmail.com

    Mvg,

    Willes

  • Allan

    Heeft u een financieel probleem hebt, ben je in ernstige nood aan dringende lening, bent u van plan om uw eigen bedrijf te starten? ben je in de schulden? Dit is uw kans om uw wens te krijgen, ons vertrouwen

    voor alle soorten leningen te behandelen, zie hieronder. Wij zijn geregistreerd en de Vennootschap

    is bevoegd om leningen tegen 2% rente te geven, met een minimale duur

    van 6 maanden en een maximale looptijd van 30 jaar. Wij bieden leningen, variërend

    vanaf $ 2000 tot 50 miljoen USD

    Zie onze diensten HIERONDER;

    * Persoonlijke Leningen (Veilig en zonder borgstelling)

    * Business Leningen (Veilig en zonder borgstelling)

    * Verbouwing

    * Inventor Leningen

    * Auto Leningen

    * Wedding Mortgage

    * Health leningen, enz.

    Dus, als je geïnteresseerd bent of meer informatie, neem dan weer terug naar ons

    via onze e-mail: springfinancelimited3@gmail.com

    Vriendelijke groeten,

    De heer Allan Smith

     

  • Allan

    Heeft u een financieel probleem hebt, ben je in ernstige nood aan dringende lening, bent u van plan om uw eigen bedrijf te starten? ben je in de schulden? Dit is uw kans om uw wens te krijgen, ons vertrouwen

    voor alle soorten leningen te behandelen, zie hieronder. Wij zijn geregistreerd en de Vennootschap

    is bevoegd om leningen tegen 2% rente te geven, met een minimale duur

    van 6 maanden en een maximale looptijd van 30 jaar. Wij bieden leningen, variërend

    vanaf $ 2000 tot 50 miljoen USD

    Zie onze diensten HIERONDER;

    * Persoonlijke Leningen (Veilig en zonder borgstelling)

    * Business Leningen (Veilig en zonder borgstelling)

    * Verbouwing

    * Inventor Leningen

    * Auto Leningen

    * Wedding Mortgage

    * Health leningen, enz.

    Dus, als je geïnteresseerd bent of meer informatie, neem dan weer terug naar ons

    via onze e-mail: springfinancelimited3@gmail.com

    Vriendelijke groeten,

    De heer Allan Smith

     

  • Karl

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

    Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?

    Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.

    Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.

    Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.

    Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.

    Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27@gmail.com

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

  • Patricia

    welke Particulier / bedrijf wil mij een bedrag van € 10000,00 aan max 5% rente over een periode van 6 jaar(met gegarandeerde terug betaling) voor het doorstarten van mijn bedrijf in grote maten kleding aan betaalbare prijzen en opstarten groothandel in grote maten.

    Heb contact met een textiel fabriek in polen die hier ook aan wil meewerken maar heb dan wel een klein kapitaal nodig voor dit voor te financieren.

    wie o wie durft dit aan geen malafiede praktijken gewoon alles netjes op papier dus alleen serieuze reactie's

    doe niet aan voorschotten en of betalingen van notariskosten of iets dergelijks liefst persoonlijk contact.

    hieronder staat een voorbeeld van de aflossing.

    Bedrag

    10.000,00 

    rente

    5,00%

    rente p/mnd

    0,42%

    aantal jaren

    6

    aantal mnd.

    72

    Bedrag per mnd.

    161,05 

    totale bedrag na 6 jaar

    11.595,55

  • Rod

    Ik ben de heer Rod Alfred, een geldschieter in privé-geld / lening. Ik verstrek leningen met een rentepercentage van 3% per jaar en binnen het bedrag van 1.000,00 tot 30.000.000,00 als leningaanbieding. 100% Projectfinanciering met beveiligde en ongedekte leningen is beschikbaar. We zijn gegarandeerd in het verlenen van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met onze flexibele leenpakketten kunnen leningen binnen de kortst mogelijke tijd worden verwerkt en kunnen fondsen worden overgedragen aan de kredietnemer. We opereren onder duidelijke en begrijpelijke voorwaarden en we bieden allerlei soorten leningen aan geïnteresseerde klanten, bedrijven, bedrijven en allerlei soorten bedrijfsorganisaties, particulieren en vastgoedbeleggers. Vul het onderstaande formulier in en neem contact met ons op, aangezien we uw snelle en onmiddellijke reactie verwachten. E-MAIL: rodfinancing@gmail.com

  • Maitrie

    Anonymous

    Hallo goede dag mijn naam is Jordan Smit,

    en ik ben wel geitereseerd in uw advertentie/project.

    graag zou ik u willen vragen om u telefoon nummer om even contact op te nemen.

    kunt u dan u nummer naar mij sture? alvast bedank

    M.V.G : J . Smit

    Goeidag ik ben maitrie en ik ben 24 jaar ik heb veel in mijn leven meegemaakt en ben tegen veel aangelopen in mijn 10er jaren het begon allemaal toen

    ik 18 jaar werd. Je financiën moet je nu zelf regelen en een opleiding en een eigen plekkje is ook wel lekker. Nu ben ik een stichting aan hetopzetten die jongeren ondersteunt tot hun 27ste en dan kan iedereen er wel van uit gaan dat je op jongerenloket en vraagwijzer of dok kunt gaan maardie instanties hebben mij niet geholpen hoor en ik heb het mee gemaakt en heb me zelf er uit gesleept en wil graag een ieder kunnen helpen daarmee endaarom zamel ik geld in om een vestiging te kunnen permitteren

  • Karl

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

    Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?

    Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.

    Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.

    Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.

    Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.

    Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27@gmail.com

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

  • Hope

    Heeft u een dringende lening of een investeringslening of alle soorten leningen nodig? Elinal Financial Enterprises is een succesvolle financiële makelaardij en biedt speciaal ontworpen financieringspakketten aan klanten over de hele wereld. we kunnen een hele reeks leningproducten aanbieden voor uw huisverbetering. Op onbeveiligde faciliteiten kunnen ze een minimumlening van 3, 000,00 euro en een maximum van 150, 000,00 euro bieden. Deze kunnen worden overgenomen flexibele voorwaarden van maximaal 120 maanden. Als ze de lening op een onroerend goed veiligstellen, kunnen ze leningen aanbieden van 5, 000 tot 500, 000.00Euro's die meer dan 30 jaar in beslag kunnen nemen. Sluit je sollicitatie strikt af naar Kplender@outlook.com

  • Maria

    * WENST U NU EEN LENING VOOR INVESTEREN *

    * U slaapt 's nachts hoe u een lening kunt krijgen?

    * Bent u op zoek naar een persoonlijke lening?

    * Bent u op zoek naar een lening om uw eigen bedrijf te starten?

    * Bent u op zoek naar leningen voor grote projecten?

    * Bent u op zoek naar een investeringslening?

    E-MAIL ONS VANDAAG: bankplcglobalaccess2@gmail.com