Geldschieter/investeerder gezocht

  • Marcel nijveld

    Hoi ik zoek met spoed een bedrag van 100.000 euro voor het overnemen van een cafe en cafetaria ik hoop dat u kunt helpen

    Mvg

  • De heer Mark Steven

    Hallo,

    Heeft u een legitieme lening tegen 3% rente nodig?, Mark Steven Lening Firm bieden leningen aan particulieren als organisaties, We geven leningen uit het aanbod van € 5000 tot € 10.000.000. Onze leningen zijn goed verzekerd en maximale veiligheid is onze prioriteit, bieden wij leningen beschikbaar zijn,

    * Persoonlijke Leningen (Secure en Ongedekte)

    * Business Leningen (Secure en Ongedekte)

    * Combinatie Loan

    * Consolidatie Lening en nog veel meer:

    Als u geïnteresseerd bent weer terug naar ons na ontvangst van deze e-mail stellen ons verder in de transactie, kunt u bereiken via email: markstevenloanfirm77@hotmail.com

    Best Regard,

    De heer Mark Steven

    C.E.O / Algemeen Consultant.

    MARK STEVEN LENING FIRM.

    markstevenloanfirm77@hotmail.com

  • Peter Simon

    Wij kunnen u helpen. Wij zijn een particulier bedrijf die mensen in

    geldnood verder helpen zonder BKR-toetsing. U kunt bij ons elk gewenst

    bedrag lenen. Geen vragen verder, maar duidelijke afspraken en

    duidelijkheid voor u en ons. Samen bepalen we de looptijd van de

    lening en het te betalen maandbedrag.

    Neem snel contact met ons op en wij benaderen u voor uw wensen. Snel

    duidelijkheid en een goed voorstel voor u.

    Wacht niet langer, maar grijp deze oplossing met beide handen aan.

    e-mail ons op dit e-mailadres: peterloanfirm@outlook.com

  • mues ray

    voor het bouwen van een verranda

  • Pastor Daniel

    Hi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis lening, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz. .. Of ben je al geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op om de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur te behandelen. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

             toepassing Details

    naam:

    Verjaardag:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Geleende bedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Terug naar mij zo snel mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van u te horen.

    Bedankt en God zegene u,

    Pastor Daniel Johnson

  • Pastor Daniel

    Hoi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz .. Of heb je geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de behandeling van de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

             Application Details

    Naam:

    Geboortedatum:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    Adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    Telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Leenbedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Terug naar me zo vlug mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van je te horen.

    Dankjewel en moge God je zegenen,

    Pastor Daniel Johnson

  • theo

    Ik ben op zoek naar iemand die mij 15000 wil lenen dit is om mijn personeel op een vaste dag te kunnen betalen ipv waneer de factuur betaald is daarnaast voor de groei ik heb werk genoeg alleen mensen tekort ik wil graag uitzendkrachten maar die moet ik per week verlonen ook dit is lastig ik heb een gezond bedrijf en draai 4 mnd nu maar door dat ik elke keer moet wachten op de facturen raak ik goede werknemers kwijt en loop ik inkomsten mis dit is een lastig iets ik ben bereid hier een goede marge op te geven

    theo van beek 

    nolimitmarketing

    ingeschreven kvk handelsonderneming van beek.

    geboren op 30-08-1985

    werkzaam groningen 

    gevestigd protonstraat 3 a

    samenwonend en 3 kinderen

    lening duur 5mnd 

    tel 050-2113428

    omzet topmaand 22000 omzet 

    gemiddeld 12000 

    ik heb meer opdrachten en met de mensen zou het 50000 moeten zijn hier is vraag naar van de opdrachtgevers.

    website www.nolimitmarketing.eu

    graag hoor ik van iemand die me wil helpen 

    ondernemen is mijn passie en elke dag doen waar je goed in bent en wat je leuk vind is een zegen 

    voor meer info bel me.

    alvast bedankt

  • Rod

    Bent u op zoek naar een kredietverstrekker die een goedkope lening aanbiedt? Ben je op zoek geweest naar een gemakkelijke toegang tot lening en financiering? Beantwoord ons alstublieft, want we zijn hier om u beter van dienst te zijn. Ik ben een particuliere geldschieter die goedkope leningen aanbiedt tegen een zeer laag tarief van 3%. Bezoek ons voor allerlei soorten leningen. We verstrekken leningen met een maximumbedrag van 50 miljoen euro. bezoek ons hieronder .. E-mail: rodfinancing@gmail.comWebsite: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing

  • Rod

    Ik ben de heer Rod Alfred, een geldschieter in privé-geld / lening. Ik verstrek leningen met een rentepercentage van 3% per jaar en binnen het bedrag van 1.000,00 tot 30.000.000,00 als leningaanbieding. 100% Projectfinanciering met beveiligde en ongedekte leningen is beschikbaar. We zijn gegarandeerd in het verlenen van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met onze flexibele leenpakketten kunnen leningen binnen de kortst mogelijke tijd worden verwerkt en kunnen fondsen worden overgedragen aan de kredietnemer. We opereren onder duidelijke en begrijpelijke voorwaarden en we bieden allerlei soorten leningen aan geïnteresseerde klanten, bedrijven, bedrijven en allerlei soorten bedrijfsorganisaties, particulieren en vastgoedbeleggers. Vul het onderstaande formulier in en neem contact met ons op, aangezien we uw snelle en onmiddellijke reactie verwachten. E-MAIL: rodfinancing@gmail.com

  • Rod

    Ik ben de heer Rod Alfred, een geldschieter in privé-geld / lening. Ik verstrek leningen met een rentepercentage van 3% per jaar en binnen het bedrag van 1.000,00 tot 30.000.000,00 als leningaanbieding. 100% Projectfinanciering met beveiligde en ongedekte leningen is beschikbaar. We zijn gegarandeerd in het verlenen van financiële diensten aan onze talrijke klanten over de hele wereld. Met onze flexibele leenpakketten kunnen leningen binnen de kortst mogelijke tijd worden verwerkt en kunnen fondsen worden overgedragen aan de kredietnemer. We opereren onder duidelijke en begrijpelijke voorwaarden en we bieden allerlei soorten leningen aan geïnteresseerde klanten, bedrijven, bedrijven en allerlei soorten bedrijfsorganisaties, particulieren en vastgoedbeleggers. Vul het onderstaande formulier in en neem contact met ons op, aangezien we uw snelle en onmiddellijke reactie verwachten. E-MAIL: rodfinancing@gmail.com