Particuliere investeerder gezocht

  • Jolanda Comello

    Beste mensen,

    Ik ben opzoek naar een particuliere investeerder die mijn droom wil helpen waar te maken. Ik zoek een investeerder voor de opstart en inrichting van een unieke/eigentijdse kapsalon op een toplocatie in het midden van Nederland gevestigd in een groeistad. Voor kappersproducten (beperkte voorraad), interieur, marketing en liquide middelen.

    Mijn drive om voor mijzelf te beginnen is;

    Momenteel ben ik een aantal jaar zelfstandig actief als ambulante kapster. Ik wil meer kansen benutten in samenwerking met een franchise organisatie in de kapperswereld. Mijn ervaringen als ondernemer neem ik mee en wil uitgroeien tot eigenaresse van een unieke kapsalon met personeel. Met de franchiseformule is de fundering van de kapsalon al gelegd. Deze formule en samenwerking, biedt ondersteuning bij het opstarten van de kapsalon, inkoop, automatisering, promotie, training & opleidingen voor de kappers en bedrijfsbegeleiding.

    Ik ben een gediplomeerde allround kapster, ik ben al jaren werkzaam als zelfstandige ambulante kapster. Tevens ben ik administratief goed onderlegd en heb ook gewerkt in de commerciële branche, deze ervaringen kan ik meenemen om een kapsalon goed te laten draaien.

    Verwachte omzetniveau is € 190.000 in 2012 (voor grotere investeerders kunnen de prognose bepalingen worden ingekeken, dit is i.s.m. mijn accountant en financieel adviseur bepaald en afgeleid van het VPO onderzoek en omzetcijfers kappersbranche) Met de omzet is rekening gehouden met een opstart vermindering en winstverliesrekening als de liquiditeit.

    De prognose van omzet is bepaald voor 5 jaar en gaat in stijgende lijn naar € 250.000,00

    Mijn onderneming wordt een eenmanszaak met personeel in dienst.

    Om op efficiënte en betrouwbare wijze mijn financiering te voltrekken, sta ik ingeschreven bij Crowdfunding ‘Geld voor Elkaar’ hiermee hoop ik dat er mensen in mijn project willen participeren, zodat ik aan de slag kan met mijn kapsalon.

    Ook op deze startpagina, hoop ik investeerders enthousiast te krijgen om mee te investeren in mijn project.

    De omzetten zijn hoog genoeg om de financiering in 60 maanden af te lossen. Onze kapsalon is gevestigd op een zeer goede aanloop locatie naar bij een grote supermarkt. Door de unieke formule met vaste lage prijzen, ruime openingstijden en het aannemen van gediplomeerde kappers, behalen wij ruim de omzetten.

    Elke inversteerder ontvangt een uitnodiging voor de opening van onze kapsalon met een heerlijk hapje en een drankje

    Daarnaast willen wij mensen die

    € 250.- investeren belonen met één gratis behandeling.*

    € 500,- investeren belonen met één gratis behandeling + één salon product*

    € 1000,- investeren belonen met 5x een gratis behandeling + één salon product*

    * Behandeling bestaat uit wassen/knippen/stylen of modelföhnen of kleurspoeling

    * Salonproduct naar keuze.

  • J. Comello

    De bovenstaande oproep is niet meer van toepassing. Ik kan de oproep niet verwijderen omdat ik mijn ww en gn niet meer weet.

  • Edi.kuman

    goeie avond,jolanda commelo

    ik ben Edi kuman en ik ben en tuspersoon en ik ben op zoek naar mens die inveesteerds zoch,

    kun u je telnr op stuur dan nemen ik contact met u op

    M.F.G

  • Paul Steijvers

    Beste inversteerders,

    Wij,mijn zus en ondergetekende,willen op het zonnige eiland TENERIFE een NEDERLANDSE SUPERMARKT opstarten.Wij zoeken een betrouwbare

    inversteerder(s) voor het opstarten en inkoop product goederen vanuit nederland.We zijn verschillende keren op tenerife geweest om enkele winkelpanden te bezichtigen en we hebben op dit moment een winkelpand,via een makelaar,op het oog die zeer gunstig gesitueerd ligt ten opzichten van de boulevard

    los cristianos-tenerife.Het pand is 270 m3 met een opslag ruimte van 28 m3. Deze pand heeft alle denkbeeldige spaanse producten en invertaris goederen.

    De huidige eigenaar realiseert op dit moment een omzet per maand van 5560 euro met uitstekend plaatselijk en toeristen klanten.Wij kunnen de invertaris goederen overnemen( 40.000) en met een maandelijkse huur voor het pand van 960 euro.

    Door een plaatselijk onderzoek te houden bij nederlandse toeristen die rond een straal van 8 km om het betreffende pand bevinden,waaronder enkele nederlandse bars en restaurants,is er zeer veel behoeften aan hollandse producten.Wij denken dat het een gemiste kans zal zijn om op tenerife een nederlandse supermarkt

    te kunnen opstarten.We zijn al in contact gekomen met de plaatselijk ambtenaren wat betreft de regels voor het ondernemen en hebben van een retail pand.

    Mijn zus heeft ervaring met boekhouding en heeft een middenstands diploma,zelf ben ik gespecialiceerd in de logistiek branche.

    Onze drive voor om zelfstandige ondernemer te zijn op TENERIFE luidt: De toeristenbranche is zeer overweldigend,jaarlijks 10 miljoen toeristen,infrastructuur

    is zeergoed,plaatselijke bevolking zeer vriendelijk,ondernemings klimaat zeer gunstig en de zon schijnt 365 dagen.

    Wij hopen op een betrouwbaar inversteerder die zich kan vinden in dit project.

    Met vriendelijke groet,

    Paul Steijvers

  • c.smits

    Zoek voor een relatie in het buitenland per direct een investeerder voor een noodgeval bij de volgende week tot 17-04-2013.

    Het nodige bedrag € 8000 wordt met de factor X 12.5 (€100.000) terug betaald binnen een maand !

  • E. Luiten

    Wij zijn met enige spoed op zoek naar particuliere investeerders voor onze zorgboerderij in het grensgebied bij Enschede. Professioneel bedrijfsplan en Financieel plan zijn in te zien door serieuze geïnteresseerden. Er ligt een goede basis maar om de koop van de boerderij rond te krijgen verlangt de bank naar investeerders van buitenaf. We gaan dagbesteding bieden, en BSO voor jongeren uit het Speciaal Onderwijs, re-integratietrajecten, op onze pony-kampeerboerderij. Het gaat om een Euregioproject, we werken samen met zowel Nederlandse als Duitse deelnemers. Omdat de boerderij onder ons weg dreigt te worden verkocht en wij hiermee een prachtig initiatief verliezen, hopen wij op spoedige reactie.

  • Nackaerts philippe

    geachte kandidaat investeerders,

    Ik heb een bangelijk megagamesconcept ontworpen dat nergens ter wereld bestaat.

    Om dit concept te realiseren is er ongeveer 6 à 7 miljoen euro nodig,alleen nog maar voor een Belgische vestiging.

    Volgens mijn calculaties zijn er 11 miljoen euro werkingskosten per jaar en ongeveer 23 miljoen euro ontvangsten.

    Voor meer info mag u mij mailen op nackaerts.philippe@gmail.com of telefoneren op nr. 0495\526.508

    groeten,