FINANCIELE HULP GEVRAAGD

  • ellen

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een echt serieuze investeerder.

    Hebben beiden een vast inkomen, gaan nu goedlopend muziek-eetcafé overnemen.

    Alle vergunningen en diploma's aanwezig, 28 jaar ervaring in horeca en al 15 jaar onderneemster….

    Totaal benodigd 70.000,= hebben uit prive al € 5000,= aanbetaald.

    Zijn bereid een goed rente te betalen, en een korte looptijd is ook geen probleem.

    Indien u meer informatie wilt, horen wij dat graag

    Bij voorbaat dank

  • jamponnica@hotmail.com

    een particulier infesterder gevraagd voor hypothecaire aanbesteding

  • lana

    Ben je gefrustreerd in het leven? je denkt dat alles verloren is? Geen hoop van elke waar?

    Nou, ik heb een goed nieuws voor u allen vandaag, is een Privillage dat u voldoet

    met de juiste persoon. Ik ben een beroemde vrouw die iedereen kende me. Mijn naam is

    lana Ik ben een geldschieter ik toegepast om mensen financieel te helpen, omdat ik denk

    genoeg failliet en al deze instellingen ik hoor. Ik wil mijn zelf te bewijzen

    iedereen daar. Dat niet alle gelijk.

    Stuur ons uw persoonlijke gegevens:

    Volledige naam: … … ….

    Contacteer Adres: … … …

    Telefoon: … … ..

    Persoonlijke Telefoonnummer: ……………..

    Country Code: … … …

    Benodigd … … … ..

    Beroep: …………..

    Maandelijks Inkomen: …………….

    Doel van de lening: … … … … … ….

    Wanneer de restitutie … … … … … … …

    Hoop om uw reactie te zien via dit adres, lanalutar009@gmail.com

  • Henry

    Heeft u dringend lening nodig? We geven lening aan geïnteresseerde particulieren

    die op zoek zijn naar lening met goede trouw en met de rente van 3%. Bent u serieus behoefte aan een

    dringende lening? dan bent u op de juiste plaats. We geven het bedrijfsleven

    lening, persoonlijke lening, Xmas lening, en ga zo maar door. Neem contact met ons op voor uw lening verzoek om te voldoen aan uw

    vraag en ging uit de financiële problemen. contact met ons op via e-mail:

    HENRYCLARK003@GMAIL.COM

    Dankzij zoals we wachten op uw reactie.

    Henry Clark Lening

  • Roberto

    Dringende leningaanbieding van de heer Roberto Kenneth… Heeft u problemen om een lening voor werkkapitaal te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om particulieren, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven financiële steun te bieden. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact op met het leningbedrijf van ROBERTO KENNETH via e-mail: Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com

    WhatsApp: +1(313)636-6776