Serieuze investeerder/financierder gezocht

  • ellen

    Wij, 2 , vrouwen, zijn super enthousiast en werken heel hard. Helaas vinden de Nederlandse banken , dat wij “maar”vrouwen zijn

    en kunnen wij geen krediet krijgen.

    Wij hebben een goedlopend bedrijf overgenomen, met eigen geld als aanbetaling.

    Wij willen dit bedrijf groter en beter maken en zijn op zoek naar iemand die ons € 60.000,= wil en kan lenen.

    Graag alles netjes op contract en géén internet investeerders die zgn leningen aanbieden.

    Wij hebben beiden een vast inkomen in Nederland, willen voor max 5 jaar lenen en zijn bereid een goede rente te betalen.

    Voor meer info, graag mailen.

    Dank u wel.

  • Greater Funds

    ATTN,

    Ben je wanhopig op zoek naar financiële hulp? wij kunnen u helpen met een lage rente van 3%, contact op te nemen met de e-mail hieronder voor verdere verwerking ..

    Greaterfunds@hotmail.com

  • Marjolijn

    Graag de mogelijkheden voor kort durend za kelijk krediet van 50.000 euro

  • .smeekes

    Geachte Ellen,

    Ben bezig met het aankopen van een pand(je) had hier al een financier voor gevonden

    maar deze trok zich toch terug helaas.

    Het gaat om een gezins woning half vrijstaand een opknapper.

    Aan gezien wij mijn zoon en ik alles zelf kunnen wat betreft het opknappen van de woning

    dacht ik dat er winst te halen valt we, zitten allebei in de bouw.

    Heb al een aanbetaling gedaan van € 8600,- euro.

    Ben op zoek naar €50000,- euro om het aan te kopen.

    De woningen daar in de straat liggen om en na bij op € 175000,- duizend euro.

    Hopende dat u mij toch zou willen en of kunnen helpen .

    in afwachting verblijf ik inmiddels,

    hoogachtend, s.smeekes

    platinadijk 74

    4706LJ Roosendaal

  • Mrs Brenda

    Good Day Every One,

    Sind Sie in jeder Art von finanziellen Schwierigkeiten? Ihre Hilfe kommt jetzt. ? Schlaf in der Nacht Gedanken, wie man ein Darlehen für die Weihnachts zu verlieren lassen Sie Ihre Träume auf, Kontakt MRS BRENDA KREDIT FIRM sterben (brendaeenigenburgloanfirm@hotmail.com) für die einfache und zuverlässige Darlehen nun mit den folgenden Angaben:

    KREdItNEHmER INFORMATIONEN

    Ihre Namen ………………..

    Benötigte Menge …………..

    Dauer: ……………………

    Ihr Land ………………..

    Staat: ………………….

    Telefonnummer ……………..

    Loan Purpose ……………..

    Monatliches Einkommen ……..

    Beruf ……………….

    Geschlecht: ………….

    Ihr Alter ……………

    Start Adresse: ……….

    Wir warten auf Ihre Mail, sobald Sie ausgefüllt haben das Darlehen Antragsformular per E-Mail muss brendaeenigenburgloanfirm@hotmail.com gesendet werden

    Vielen Dank und Gottes Segen.