Informal investor gezocht

  • Koos

    Beste lezer,

    In tegenstelling tot de meeste mensen op de pagina heb ik een afwijkend voorstel. Ik ben met name op zoek naar iemand die het liefst zelf actief met zijn kapitaal een horecaonderneming opzet maar fysiek of mentaal de uitdaging niet meer aankan. Iemand die al bewezen heeft het te kunnen maar nu deel wil zijn van een project waarbij een enthousiast jong stel het werk verzet en hij als mentor en ervaringsdeskundige actief onderdeel is van het geheel.

    Uiteraard realiseer ik me dat dit een vaag eerste bericht is maar er zit een goed verhaal achter. Graag kom ik in contact met mensen die zich herkennen in het geschetste profiel. Krijgt u energie van het contact met jonge enthousiaste mensen die graag hun droom na willen jagen en ziet u het zitten samen een avontuur aan te gaan dan hoor ik graag van u.

    U heeft hier te maken met een jong (26 en 21 jaar oud) koppel met samen 8 jaar horeca ervaring en tomeloze energie. Naast onze bijzondere omgang met mensen door ze een ervaring te bieden in plaats van een product zijn we een werktandem die zich op diverse plaatsen bewezen heeft.

    Vriendelijke groet,

    Koos en Santa

  • Robert Schulze

    Beste Koos,

    ik was wat aan het surfen en zag jouw post. Ik vroeg me af of je hier al verder mee was gekomen. Ik ben samen met een partner aan het kijken naar investeringsmogelijkheden en aangezien wij beiden veel horeca ervaring hebben leek het me iig aardig je even te contacten. Uiteraard hoop ik dat je allang lekker van start bent, want dat is natuurlijk het mooiste. Ik hoor graag eens van je.

    Met vriendelijke groet,

    Robert Schulze