Investeerder gezocht voor uniek boerderijproject

  • M. Verschut

    LS,

    Ik ben voor een nieuw te starten bedrijf op zoek naar een particuliere investeerder. Ik heb het plan om een voor Nederland uniek concept te gaan starten, namelijk een boerderij waar mensen die willen afvallen intern kunnen verblijven en daar coaching en hulp krijgen. Er bestaan in Nederland wel afslankklinieken, maar die zijn gericht op de chirurgie.

    Ik heb zelf al 13 jaar ervaring als dietist, zowel in het bedrijfsleven als in de eerstelijns zorg vanuit mijn eigen praktijk. Daarnaast ben ik gediplomeerd kindercoach. Ik ben het symptoombestrijden van de Nederlandse zorg meer dan zat en wil het heel anders gaan aanpakken.

    Ik heb een boerderij gevonden die geschikt is voor dit werk. Daarnaast biedt deze boerderij meerdere opties voor het genereren van inkomsten. Ik heb inmiddels een plan liggen voor een combinatie van de bovenstaande activiteiten en een B&B, het verhuur van een grote en een kleine workshopruimte, er is plek voor spreekuren in een praktijkkamer en nog veel meer. de Mogelijkheden zijn eindeloos.

    Ik heb contact gehad met de makelaar en met de verkopers van deze boerderij. Helaas is verhuur geen optie en dus zoek ik een investeerder die bereid zou zijn het pand te kopen en daarna voor een minimaak 3 jaar periode aan mij wil verhuren. Dit zodat het bedrijf de kans krijgt omzetcijfers te realiseren, zodat ik na die jaren zelf een aanvraab kan doen voor een hypotheek.

    Daarnaast zoek ik startkapitaal. Ik heb door het ontbreken van een verhuurplan nog geen volledige begroting op kunnen stellen, maar het zal om omgeveer 150.000 euro gaan.

    Wie kent iemand die bereid is in dit soort projecten te investeren? Wie ziet het enthousiasme en een unieke kans?

    ik hoor graag van u.

    Ik

  • Raymond Langeveld

    Hoi.

    ik zag dat u investeerder zocht,

    kun u mijn jouw telefoon nummer op stuuren dan nemen ik contact op.

    MFG

    Raymond Langeveld