ik ben op zoek naar een zakenpartner om reisjes en vakanties naar Ghana te organiseren. Ghana geldt al jaren als een van de stabielere landen in West-Afrika, zowel op economisch als politiek gebied.

Ghana word meer en meer populair onder nederlanders,duitsers, belgen en nog andere toeristen uit europa. Schitterende rustige natuur,stranden nederlandse forten en middeleeuwen kastelen. nationale parken, tropische regenwouden en veel meer…

Zakelijk gezien is er nog veel daar te doen. Ik ben zelf daar geboren maar hier op gegroeid. dus weet hoe je daar dingen voor elkaar kan krijgen.

Ik ben al een 7 slaapkamer villa daar aan het bouwen.Het is nog niet helemaal klaar..Het idee is om klanten en gasten daar te laten logeren. Er Moet nog veel gebeuren om bewoonbaar te maken.

Met 40.000 euros kunnen wij volledig bewoonbaar maken .Het erf rond om het villa is groot genoeg om een grote zwembad en nog 3 vakantie huisjes te bouwen .

Het geld heb ik niet klaar liggen daarom deze oproep…Als je over de grens goed geld wil verdienen met klein investering ``Ghana is the place to be``….Voor meer info mail je naar kofibb@rocketmail.com