Eigen bedrijf starten met Wajong Uitkering.

  • Guy

    Hoi idereen,

    Mijn naam is Guy, ik ben 21 jaar, ik zit op kamertraining in Laren (NH), ik heb een vorm van autisme en onzichtbare beperking.

    Ik wil graag een eigen filmproductie bedrijfje beginnen, maar ik heb wel een wajong uitkering van de UWV, en ik val onder de vakje dagbesteding.

    Maar ik wil zo graag voor mezelf een film productie bedrijf beginnen, dat ik meer met m'n filmproducties bezig kan zijn, en dan ook geld krijg van de UWV.

    Is een eigen bedrijf starten wel toegestaan (mogelijk), als ik een wajong uitkering heb van de UWV wat onder het vakje dagbesteding valt?

    Ik hoor graag van jullie.

    Met vriendelijke groet,

    Guy.

  • levi

    Hé, als je je bedrijf wilt starten en op zoek bent naar fondsen, kun je een fondsenwervings campagne starten. Mensen kunnen schenken bedrijf en ik ben er zeker van dat u uw bedrijf goed zult financieren.

  • Henrry

    The requirements of the business and its employees will determine the specific content that is posted on the Costco Employee Website. Discussing compensation and benefits, working conditions, professional development tools, and other HR-related topics are all examples of this.

    Also Read:Costco Employee Website