inkoop adressen voor sieraden/bijoux branche

  • B

    Ik ben bezig mijn eigen bedrijf aan het opstarten maar ik heb nog wat inkoopadressen van verpakkings materialen voor sieraden, tevens etalage materiaal en koffers of iets dergelijke om sieraden mee te vervoeren. Wie help mij?

  • sus

    als je goedkoop sierade wil hebben moet je naar www.everythingbeauty.nl gaan deze is goed en goegkoop

    deze hebben ook oorbellen van 0.75 cent sjaals tasssen enz

  • Karl

    Jonge jonge jonge , een bericht van 9 jaar oud ????

  • Karl

    Sus ik hoop toch niet dat de website van jou is , ik zou dan eerst eens kijken dat hij aan de wettelijke eisen voldoet , er klopt NIETS van en ook nog strafbaar ook.

    Verdien je met zo'n website geld ????????????

  • Loesje

    Karl Schreef:

    ——————————————————-

    > Jonge jonge jonge , een bericht van 9 jaar oud

    > ????

    Triest he? Ik blijf het zeggen, deze nieuwe layout/indeling/verandering van prikbord naar forum is ronduit waardeloos!

  • Karl

    Dat ligt niet aan het priboord, maar aan bedrijfjes , die en niet kunnen lezen of daar gaat het zo slecht dat men het probeert , in en in triest .

    En dan ook nog een beheerder die er niets aan doet, maar goed ik zal hier ook zo min mogelijk komen, dit priboord is dood

  • Loesje

    Toen het nog gewoon een prikbord was, kon je reageren wat je wilde maar bleef het topic op de plek waar het stond. Als je nu reageert, schop je het topic omhoog en komt het weer in de picture, ook al is het topic 9 jaar oud. Het is daarmee veel spamgevoeliger geworden. Jammer!

  • daan

    hahahaaaaa

    maar goed waar blijven de adressen???????????X(

  • Rietkipje

    Bwn op zoek naar heel modische sieraden inkoop in de buurt van Rotterdam

  • tim

    Ik heb nog wat spullen over heel wat kettinkjes oorbellen en armbanden. voor info bel 0612669574