Online marktplaats voor B2B

  • B2Bzone Nederland

    B2Bzone Nederland vormt een online marktplaats voor Organisaties, die op zoek zijn naar leveranciers en/of aanbieders van diensten of producten. Bezoek ons op www.b2bzone.nl en meld je gratis aan en plaats gratis advertenties.

  • Ton

    hoe kan ik mij hier aanmelden

    Afz ton

  • B2Bzone Nederland

    Ton,

    Ga gewoon naar de website www.b2bzone.nl en de rest (registratie) wijst zich vanzelf. Na de registratie kan je o.a. gratis advertenties plaatsen.

  • jack.d

    Update….Update….Geen registratie !!!

    Nieuw gratis reclame voor uw bedrijf + vacatures plaatsen en eventueel discussieren met gegadigden..alles is mogelijk !!! Tot gauw….

    http://www.geocities.com/hollandbedrijfspromo

    Update….Update…Discussieforums voor iedereen…over van alles en nog wat..

    Plus een zeer uitgebreide Chat-Discussie-Game-LinkPagina

    http://members.tripod.lycos.nl/forumstartpagina/Ton schreef:

    >

    > hoe kan ik mij hier aanmelden

    > Afz ton

  • Pastor Daniel

    Hoi,

    Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, huis, auto lening, studenten leningen, consolidatie van schulden leningen, ongedekte leningen, risicokapitaal, enz .. Of heb je geweigerd een lening door een bank of een financiële configuratie van een of meer redenen. Je liever hun krediet oplossingen! Ik ben een dominee, een particuliere geldschieter, de kredietverlening aan bedrijven en particulieren in een lage en betaalbare rente van 2%. Geïnteresseerd? Neem contact met ons op voor de behandeling van de lening om de overdracht te volgen binnen 48 uur. CONTACT: danieljohnsonltd@gmail.com

    Application Details

    Naam:

    Geboortedatum:

    Geslacht:

    Burgerlijke staat:

    Adres:

    plaats

    Status:

    Postcode:

    land:

    Telefoon:

    E-mail:

    Staat Doel van de lening:

    Leenbedrag:

    Lening Duur:

    Maandelijks netto-inkomen.

    Terug naar me zo vlug mogelijk met de bovenstaande informatie voor meer informatie.

    Hoop van je te horen.

    Dankjewel en moge God je zegenen,

    Pastor Daniel Johnson