catering - eisen e.d.

  • blabla

    hii

  • S. Sae

    Beste Astrid,

    We zitten nu exact 2 maanden na je laatste bericht. Hoe is afgelopen? Ben je nog elders begonnen?

    Gr,

    Ssae

  • Laura

    Als je niet ver van Lelystad bent, ik verhuur mijn professionele keuken/ ruimte. Groetjes Laura

    Anonymousde gemeente vond e.e.a. geen probleem, de meneer van de milieueisenwet vond het geen probleem, volgens de kvk was het een leuk idee.

    Tot ik aankwam bij de Keuringsdienst van Waren, ….

    In de eerste alinea, over vaste en bedrijfsruimten, ‘ algemeen’ staat nl. al:

    “Op grond van het Warenwetbesluit Bereiding en behandeling van levensmiddelen mag het bereiden, behandelen, verpakken en bewaren van eet- en drinkwaren uitsluitend plaatsvinden in bedrijfsruimten. Het is dus verboden om eetwaren in de privekeuken te bereiden en die vervolgens te verkopen.”

    Tja, duidelijker kan bijna niet!

    Ik vind het natuurlijk reuze jammer dat hiermee mijn plannetje in duigen valt, maar als je weet wat voor boetes je kan krijgen, neem je volgens mij die gok niet. Wellicht vind ik toch nog een bedrijfspandje dat niet zo duur is, waarmee ik mijn bedrijfje kan starten.

    Bedankt voor jullie advies en tips,

    Groetjes, Astrid

  • Laura

    Laura

    Als je niet ver van Lelystad bent, ik verhuur mijn professionele keuken/ ruimte. Groetjes Laura