Motor koerier

  • Fred

    Ik ga in eindhoven een motor koeriers bedrijf beginnen.

    Denken jullie dat het werkt.

    We zijn snel ter plaatse en kunnen goedkoop leveren.

    Tips zijn zeer welkom.

    Fred

  • kARL

    zal in de winter wel laat aankomen.

  • Fred

    Ik ben op tijd..

    Ik rij heel het jaar door en echt strenge winters kennen we hier niet.

    Fred

  • Henk

    Je beperkt je dan wel toch koeriersdienst van documenten. Grotere pakketten kun je niet aan. Mijn inziens kun je voor dergelijke diensten alleen terecht bij notarissen / advocaten e.d. Is die markt groot genoeg ? Zijn er soortgelijke bedrijven in andere grote steden ? Heb je daar enig onderzoek naar gedaan ? Daarnaast, boek je echt zoveel tijdwinst ten opzichte van een koerier per auto / fiets ?

  • martha

    Hallo Fred,

    Het lijkt een goed idee. Mijn man had het vorige week nog over. We hebben een juridisch buro en soms moeten brieven etc. voor rechtzaken met spoed naar Den Haag. Parkeren etc. is daar een chaos. Dus ik ben het met Henk eens, misschien moet je notarissen / advocaten benaderen. Is een vertrouwenswerk, dus je heb wel kans dat men heel veel van jou wil weten. Succes!!

  • Fred

    Ja ik beperk mij tot klijne pakketjes, brieven Dvd's enz…..

    Een klant met dvd,s kan ik nu al hebben.

    Groetjes

    Fred

  • Joehoe

    Ik hoop dat je je brieven voordat je deze gaat verzenden naar je ‘klanten’ eerst laat controleren door iemand op je spelfouten. Kleine met een ij???

  • ramon St

    hallo

    het is een heel goed idee ik ben ook al naar vacatures aan het zoeken in die branche want ik wil werken als een motor koerier

    in amsterdam hebben ze het al en schijnt een succes te zijn

    http://www.motortaxi.nl/home

    als je bedrijfje begint wil ik wel je eerste werknemer worden m v g ramon

  • rudi

    Net wakker, neem ik aan?

  • Karl

    >:D<