Partner gezocht in reclame beletteringbedrijfje omgeving 020

• Nicolaas

Hallo mede ondernemers .

Ik heb een klein bedrijfje in verlichte reclameborden en belettering ,bestickering met een uniek beproeft concept .Ik deed dit eerst met een partner die nu van wege ziekte er mee moet stoppen .Dus ik ben op zoek naar iemand die ervaring heeft in de sign making industry (dus folie kan plakken en een plotter gebruiken ) en enthousiast wil participeren, zelfstandig is en meedenkt geniet de voorkeur .

reacties naar info@neonlook.nl

• D van Houten

Hallo Nicolaas,

Via Google kwam ik op deze advertentie. Hij is al even geleden, maar ik dacht niet geschoten is altijd mis.

Al vanaf puberteit ben ik middels mijn vader in aanraking gekomen met belettering en Reclame in de breedste zin van het woord. De bedrijven verschilde van de alledaagse Particulier of hobbyist, nieuwe bedrijven van opstart of restyling tot complete raceteams uit het Nederlandse Kampioenschappen. Uiteindelijk kreeg ik een eigen afdeling waarmee ik zelf klanten wierf en verzorgde. Textiel, Drukwerk, Huisstijlen, Bedrijfswagens, borden en meer handelde ik meer en meer zelfstandig af. Hierdoor ben ik uiteindelijk onafhankelijk gegaan en me eigen bedrijf opgestart. Deze ligt nog in jonge fase, maar heeft zeker potentie.

Mijn oog viel op uw advertentie en dacht gezien de Economie nog steeds in diep water zit. Laat ik eens informeren of dat u inmiddels al een partner heeft gevonden. Ik woon en werk in de regio Ede Gld. Lijkt het u wat, mits uiteraard de mogelijkheid daar nog is, om nader kennis te maken? In afwachting van bericht uwerzijds verblijf ik,

Met vriendelijke Groet,

Wauzzz Design

Djeck van Houten

06-27208787

dvhouten24@hotmail.com