Is dit wat ; ik heb een kant & klaar concept dat rond deze tijd gróots in Nederland geintroduceerd zou worden en dan krijgt mijn investeerder ( én goede vriend ) een hersenbloeding : afschuwelijk voor hem nattuurlijk maar óok voor mij de moeilijke keuze nu wát te doen : laat ik dit rusten , stel ik het uit , moet ik het concept ‘dan maar ’verkopen …..daar peins ik al 'n poosje over en bij toeval (…) kom ik deze site/rubriek tegen , vandaar deze oproep .
Het betreft een doordachte , toeganglijke én slimme datingsite die de concurrentie zal aangaan met de top 5 , zoals Relatieplanet, Lexa, Parship ,
Het concept is ‘prettig anders ’ en in een paar opzichten uniek zoals vormgeving, zoekcriteria, toegangkelijkheid en gebruiksvriendelijkheid .
Bovendien rekent het af met de stompzinnigheid en infantiliteit van de concurrentie hetgeen internet- daten nog steeds enigzins bedoezeld met een zweem van zieligheid o.i.d ..
Doelgroep 400-600,000 mannen en vrouwen ( 35-60) waarvan 10-15% betaald lid zal/ moet gaan worden .
Ná Nederland wil ik het concept in diverse europese landen introduceren . De oorsronkelijke naam ( stel.nl) is inmiddels vergeven , helaas.
Ik ben ondernemer , gezegend met een creatief brein : ik heb een redelijk goed lopend export bedrijfje dat ik vanuit huis run en alszodanig téveel tijd over .
Ik date al 10 jaar, heb veel gedocumenteerd en heb 'n schat aan ervaring op dit vlak .
Elke samenwerkingsvorm is bespreekbaar , eerst maar eens kijken of dit U aanspreekt . .