Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een particuliere investeerder die mijn droom wil helpen waar te maken. Ik zoek een investeerder voor de opstart en inrichting van een unieke/eigentijdse kapsalon op een toplocatie in het midden van Nederland gevestigd in een groeistad. Voor kappersproducten (beperkte voorraad), interieur, marketing en liquide middelen.
Mijn drive om voor mijzelf te beginnen is;
Momenteel ben ik een aantal jaar zelfstandig actief als ambulante kapster. Ik wil meer kansen benutten in samenwerking met een franchise organisatie in de kapperswereld. Mijn ervaringen als ondernemer neem ik mee en wil uitgroeien tot eigenaresse van een unieke kapsalon met personeel. Met de franchiseformule is de fundering van de kapsalon al gelegd. Deze formule en samenwerking, biedt ondersteuning bij het opstarten van de kapsalon, inkoop, automatisering, promotie, training & opleidingen voor de kappers en bedrijfsbegeleiding.
Ik ben een gediplomeerde allround kapster, ik ben al jaren werkzaam als zelfstandige ambulante kapster. Tevens ben ik administratief goed onderlegd en heb ook gewerkt in de commerciële branche, deze ervaringen kan ik meenemen om een kapsalon goed te laten draaien.
Verwachte omzetniveau is € 190.000 in 2012 (voor grotere investeerders kunnen de prognose bepalingen worden ingekeken, dit is i.s.m. mijn accountant en financieel adviseur bepaald en afgeleid van het VPO onderzoek en omzetcijfers kappersbranche) Met de omzet is rekening gehouden met een opstart vermindering en winstverliesrekening als de liquiditeit.
De prognose van omzet is bepaald voor 5 jaar en gaat in stijgende lijn naar € 250.000,00
Mijn onderneming wordt een eenmanszaak met personeel in dienst.
Om op efficiënte en betrouwbare wijze mijn financiering te voltrekken, sta ik ingeschreven bij Crowdfunding ‘Geld voor Elkaar’ hiermee hoop ik dat er mensen in mijn project willen participeren, zodat ik aan de slag kan met mijn kapsalon.
Ook op deze startpagina, hoop ik investeerders enthousiast te krijgen om mee te investeren in mijn project.
De omzetten zijn hoog genoeg om de financiering in 60 maanden af te lossen. Onze kapsalon is gevestigd op een zeer goede aanloop locatie naar bij een grote supermarkt. Door de unieke formule met vaste lage prijzen, ruime openingstijden en het aannemen van gediplomeerde kappers, behalen wij ruim de omzetten.
Elke inversteerder ontvangt een uitnodiging voor de opening van onze kapsalon met een heerlijk hapje en een drankje
Daarnaast willen wij mensen die
€ 250.- investeren belonen met één gratis behandeling.*
€ 500,- investeren belonen met één gratis behandeling + één salon product*
€ 1000,- investeren belonen met 5x een gratis behandeling + één salon product*
* Behandeling bestaat uit wassen/knippen/stylen of modelföhnen of kleurspoeling
* Salonproduct naar keuze.