Informal Investor Gezocht

• Sam Boja

Geachte,

Ik ben op zoek naar een informal investor om mij te helpen mijn onderneming naar de next level te tillen. Ik ben me sinds kort verdiept in deze vorm van financiering. Ik heb ook een afspraak staan bij een informal investors netwerk, maar wie weet vind ik hier ook de speld in de hooiberg.

De branche/doelgroep is de superleuke en dynamische fashion/promotie/marcom branche. Er is inmiddels omzet gegenereerd en succesvol gewerkt voor grote bedrijven als Asus en American Express en een aantal leuke fashionlabels alsook reclame/marketingbureau's. De groei mogelijkheden zijn het 100-voudige van de huidige omzet in 5 jaar.

Het bedrijf is actief sinds januari 2011. Benodigd kapitaal is een eerste tranche van rond de 30000,- op korte termijn en optioneel een tweede tranche vanaf oktober om over te gaan naar een BV (nu eenmanszaak). Dat laatste is niet noodzakelijk en in overleg met u.

De serieuze ondernemer die mij kan ondersteunen met kapitaal en indien mogelijk en aanwezig kennis en netwerk, ben ik erg dankbaar en vind dat deze een flink rendement op zijn investering verdient. Ik ben te bereiken op samboja174@gmail.com. Ik bel dan terug met meer informatie en bij een prettig gesprek, kunnen we vrijblijvend een afspraak maken.

Gevestigd in Den Haag, maar werkzaam door heel Nederland en zelf buitenland.

Met vriendelijke groet,

Sam Boja

samboja174@gmail.com

• Raffael Castro

Ik ben een particuliere investor, en ik zou je graag willen helpen.

als uw interesse hebt stuur u mij dan u nummer dan kunnen we verder handelen.

Groetjes

Raffael Castro

• Marcel Lampert

Hallo,ik heet Marcel heb een leuk Eetwinkel in Amsterdam

een ben op zoek naar iemand wat mij naar de volgende level kan brengen

met vriendelijke groeten Marcel

marcellos-delicatessen@hotmail.nl

tel 0655785211

• E.Smit

Gezocht: een private investor voor een marginale restfinanciering van een kansrijk recreatief toeristisch project.

• N chopra

Hi….Ik heb een hele goede met een guaranteerd ROI van minimaal 4-5%. Als u wilt investeeren neem aub contact met mij op 0626904757.

Mvg,

N Chopra