Investeerder gezocht (kleine investeerders ook welkom)

• EdwinKragten

Goeden dag,

Via deze weg ben ik op zoek naar een investeerder voor mijn project. Op dit moment ben ik in het bezit van een woning die ik graag wil renoveren om het vervolgens te verhuren. Voor deze renovati is echter nog tienduizend euro nodig. Om die reden ben ik nu op zoek naar een investeerder die graag een leuk rendement wil op een investering met weinig risico.

Uiteraard kan ik een volledig overzicht overleggen van alles wat er gedaan moet worden met de financiële onderbouwing.

Hartelijk dank voor het lezen van mijn oproep en hopelijk heb ik uw intresse gewekt.

Vriendelijke groeten,

Edwin Kragten

• Jonas Jackrobs

Ik ben een particuliere investeerder en ik ben geïnteresseerd in de financiering van een goede business plannen, we maken Bouw fondsen, 100% JV eigen vermogen, laag inkomen Wonen, Grootschalige Schuld, Kleine Balance, DIP (schuldenaar in het bezit), Apt. Equity Participatie, non-recourse voor Multi Familie & Assisted Living, Commercieel Bridge / Hard Geld, Mezzanine Programma's, inkomen produceren Property, Commercieel Land Development, Stock Leningen en startkapitaal.

Kinding nu terug naar ons zodat we kunnen in staat zijn om u te vertellen meer over dit bedrijf en over ons aanbod, Wees verstandig zodat je niet valt een slachtoffer van oplichting.

Dank je wel,

Jonas Jackrobs.