Investeerder gezocht

  • Yanto

    Beste,

    Ik heb een schoenen agentschap en daar naast ben ik een nieuw denim footwear merk aan het ontwikkelen en dit wil ik volgend jaar lanceren. Inmiddels ben ik al zover dat m'n eerste sample klaar is. Wat nou zo onderscheidend en bijzonder maakt is dat dit merk gedomineerd word door denimstoffen, denim is tijdloos en is in vele soorten te krijgen na mate je denim draagt creëer jezelf je eigen identiteit dus onderscheid je jezelf van alle andere schoenen. NL staat momenteel op nr1 denimland ter wereld omdat wij trend zettend en innovatief zijn op denimgebied en er zijn al heel wat denimbedrijven die gevestigd zijn in NL. De markt is dus positief ontwikkeld en er is nog geen ene schoenenmerk die alleen maar schoenen maakt van denim. Ik heb een groot klanten bestand omdat ik bijna 6 jaar in de schoenbranche werk.

    Graag zou ik mijn innovatie verder willen toe lichten in een gesprek met eventuele investeerder.

    Ik hoop spoedig op een reactie.

    Mvg Yanto

  • Wijnand

    Goedendag,

    Graag zal ik meer informatie willen hebben over jou ideeen….zelf ben ik op zoek naar goede investeringen

    groetjes Wijnand

  • Patrick Leers

    Beste Yanto,

    Kijk eens op www.mindhunter.nl. MIND HUNTER heeft zelf een investeringsfonds en een netwerk van 10.000 investeerders + 650 management buy in kandidaten.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick Leers

    0900-KAPITAAL (0900-52748225)

  • Yanto

    Beste Wijnand,

    Graag zou ik daarover telefonisch contact willen hebben.

    Is dat mogelijk?

    Ik hoop spoedig iets te horen.

    Groetjes Yanto