investeerder/financier gezocht

• Robat

Goedendag,

Om een bedrijf te kunnen starten in de paardensport, zoals opfok/manege/stalling zijn wij op zoek naar iemand die ons financieel kan helpen.

Het belangrijkste waar wij nu tegenaan lopen is de financiering van het pand. Vraagprijs is rond de 550.000 euro. Geen enkele bank wil dit financieren omdat er geen zeker bedrijfsplan te overhandigen is.

Misschien is het mogelijk dat iemand anders het onroerend goed koop, en dat wij het bijvoorbeeld terug kunnen huren. (en bv weer kopen wanneer het wel mogelijk is) Andere idee-en of voorstellen zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Natuurlijk ben ik bereid om het een en ander uit te leggen. We horen graag van u

Met vriendelijke groeten

E. Robat

• Raffael

Hallo meneer Robat.

Ik ben een tussenpersoon en ik werk voor investeerders,

graag ben ik geinteresseerd in uw project zou u mij een e-mailtje kunnen sturen met uw ondernemingsplan.

dan zal ik alles doornemen en overleggen met de hoofd persoon.

Met Vriendelijk Groet

Raffael Castro

• Raffael

Graag hoor ik informatie van u.

op dit nummer +31 (0)6840902+37

• micha van welsen

goeden dag wij zijn opzoek naar investeerders en willen graag dat u even onze website bekijkt daar vind u alle info over wat we doen.

u kunt daar ook de prospectus downloaden ivm met de bonds die we verkpopen.

graag zou ik in contact met u komen na dat u heeft gelezen en denkt dat er mogenlijkheden zijn.

met vriendelijke groet micha van welsen

onze website is www.amg-bodrum.com

• micha van welsen

goeden dag wilt u kontact met mij opnemen wij zijn opzoek naar investeerders die bonds willen kopen of willen inversteren in ons bedrijf.

u kunt eens rustig op onze site kijken www.amg-bodrum.com en daar de prospectus downloaden met alle gegevens uiteraard wil ik met u de comissie bespreken die wij kunnen bieden.

graag verneem ik en reactie van u

mvg micha van welsen