Investeerder opgelet € 60.745 euro! € 127.564 euro terug in totaal + Meer.

• True Spirit Productions

DIT IS EEN SERIEUZE OPROEP EN DIENT ALS ZODANIG BEHANDELD TE WORDEN !!

ALLEEN SERIEUZE REACTIES KRIJGEN REACTIE TERUG. DIT IS EEN GOUDEN KANS.

Geachte heer/mevrouw,

Ik werk aan internationale speelfilms o.a. met mijn bedrijfsnamen True Spirit Productions & True Spirit Entertainment. Heb zelf 3 speelfilms gedraaid, ook internationaal.

VOORSTEL= Je investeert € 60.745 euro. Je krijgt terug binnen 3 tot 6 maanden terug: 1. Je investment € 60.745 euro + 10% rente = € 66.819.5 euro.

Daarna Salary: 2. € 60.745 euro van de 12.75M (miljoen) US Dollar dit wordt in LA opgehaald door een grote speler gevestid in Hollywood, een Law firm en groot ervaren filmbedrijf.

Een ongelofelijk rendement dus! Ook krijg je aanvullend: 3. Een Co-Executive Producer credit in de grote Hollywood Motion Picture speelfilm met A list acteurs uit Hollywood van de

filmmakers, + een uitnodiging voor de Premiere van de film in LA met uw gezin, + een meeting met de Hollywood sterren uit de film!

De makers/producenten hebben gewerkt met Steven Spielberg's DreamWorks en de crewmembers hebben al vele grote Hollywood films onder hun gordel, allemaal Top films!

Hiermee is je naam als Investeerder in een nieuwe Hollywood blockbuster direct een feit, dit is dus een serieuze kans, alleen voor serieuze Investeerders!

Heb je geen € 60.745 euro om te Investeren, of ken je niet iemand die dit kan doen, welke je slechts 3 tot 6 maanden max. kwijt kunt? REAGEER DAN NIET !!

Zodra je reactie binnen is en deze voldoet aan onze wensen, je kunt op zeer korte termijn Investeren zodat er vanuit de Private Limited Partnership in La gewerkt kan worden

aan het budget via aangesloten bedrijven en Geregistreerde Partners/Investeerders, dan nemen we meteen contact met je op, dan gaan we samen direct in gesprek met de

Executive Producer van het filmbedrijf. Je kunt al je vragen en andere zaken bespreken. Alle documentatie, contracten en dergelijke zijn inzichtelijk. Hartelijk dank.

Dit is een GOUDEN kans met een goed rendement.

Graag alleen serieuze reacties.

Met vriendelijke groet,

Salar

• machiel

Als t allemaal zo geweldig is; waarom investeren ze er dan in LA zelf niet in?

• Salar

Beste Machiel,

Even voor de duidelijk, ze investeren zelf in de film, de Investment van 12.75M wordt juist door een ervaren professional verzorgd.

Omdat de filmmakers, het bedrijf met de producenten van de maatschappij erachter vanwege de wetgeving geen Units (eenheden financiële Investments)

op de particuliere markt kunnen verzorgen daarom gebeurd dit in LA door de Law firm die hiervoor gekozen is en veel ervaring heeft met het kunnen realiseren

van beoogde budget. Zij vragen natuurlijk geld hiervoor en zodoende wordt deze opstart en de hieraan verbonden kosten vanuit de particuliere markt geregeld.

Zodoende.

Vanzelfsprekend zullen ze het geïnvesteerde bedrag met 10% rente + zodra het budget gerealiseerd is een Salaris ter hoogte van de Investment en de Credits

en daarnaast een meeting met de sterren, uitnodiging premiere hier tegenover stellen. Alles met contract en op papier. Voor de exacte uitleg kan ik Investeerders

direct met hen in contact brengen aangezien ze zelf exact kunnen vertellen hoe het reilt en zeilt, ik kan de Investeerder zelfs in de film krijgen met een goede rol.

Met vriendelijke groet,

Salar

www.truespiritproductions.com

e:info@truespiritproductions.com

• Salar

En niet te vergeten, de wetgeving in Canada verbiedt bedrijven dit.

Dit kan wel in de US en laten ze geheel in LA verzorgen maar zij moeten hiervoor betaald worden.

Voor vragen, neem gerust contact met me op, ik zal je rechtstreeks met naam en nummer in contact laten brengen,

kun je erachter komen dat dit een kans uit duizenden is die niet weer in deze hoedanigheid voorbij komt, en als je

interesse hebt dan kan ik je een Principle Role laten garanderen, ook zwart op wit. Samen met Hollywood sterren.

Dan gaan we samen en kom je erachter dat dit je beste Investering ooit is !!!

Met vriendelijke groet,

Salar