Een ijzersterk nieuw concept!!!

• R Martes

All,

Al geruime tijd ben ik samen met mijn compagnon bezig met om dit idee te ontwikkelen tot een superconcept! Uiteindelijk is het zelfs meer geworden. Een geweldig idee waarin we de consument/klant en de grote/kleine bedrijven dichter bij elkaar brengen in een win-win situatie voor allen.

Het ´bel me niet register´ verbiedt calcentra´s om contact op te nemen met consumenten. Wij hebben een concept verzonnen om warme leads te verzamelen voor bedrijven.

Het is een uniek, nieuw concept waarbij er op meerdere manieren leads kunnen binnenkomen waardoor de consument al snel gemotiveerd wordt om het product van bedrijven af te nemen. Een gemiddelde lead kost al gauw 30 a 35 euro per stuk. Denk hierbij aan bv hypotheek leads, verzekeringen leads, telefonie etc.

Ons concept kan er voor zorgen dat er minimaal 350 tot 500 ‘WARME’ BRUIKBARE leads PER DAG binnen komen. Met de kennis die wij hebben over leads leveren wij unieke resultaten voor bedrijven waardoor ze graag met ons zullen samenwerken.

Hoe het verhaal verder in elkaar zit vertellen wij met alle plezier aan de serieuze investeerder. Alleen degene die echt serieus zijn want alvorens we starten met praten wordt er een geheimhoudingsverklaring ondertekend die opgesteld is door onze advocaat. Als je hier geen probleem mee hebt en serieus met ons rond de tafel wilt zitten horen wij het graag.

Alleen serieuze reacties graag!!

R Martes

rcmmartes@gmail.com

• Pieter-Ben

ik ben geen investeerder maar zoek wel leads voor mijn verkoop organisatie.

vandaar mijn interesse.

Vr.Gr. Pieter-Ben 06-43 793 360