Finovion / Cijfermeester

  • Arjan

    Welke ondernemer heeft er ervaring met de administratiekantoren van Finovion of Cijfermeester.

    Ik ben benieuwd naar de reacties over de dienstverlening, tariefstelling etc.

    Ik ben voornemens om als franchisenemer aan de slag te gaan bij 1 van deze organisaties.

  • ondernemer

    zegt me niks, wellicht eens te rade gaan bij www.nfv.nl

  • Ad

    Ik ken beide wel van naam. Maar ze zijn als organisatie nauwelijks of iet bekend in den lande

  • Johan

    bel één van de franchisenemers zou ik zeggen!!

  • Andrew

    Cijfermeester ken ik niet, Finovion wel, ben er klant voor holdings en werkmij. Kwaliteitsdienstverlening, vast abonnement. Ik zou ook een paar franchisenemers bellen.

    Gr.

    Andrew.

  • Hans Heyn

    Ik ken CijferMeester en Finovion wel als klant. Ik zou gewoon naar een franchisenemer bellen, wat informatie aanvragen, website bekijken en een keer op afspraak langs gaan bij beide.

    Gr. Hans.

  • dirk

    ik heb mij onlangs geörienteerd op beide formules.

    Voor mij was de uitkomst dat ik mij meer op mijn gamak voelde bij CijferMeester.

    Hun benadering is praktischer; meer hands-on; meer daadkracht. Ook vond ik ze realistischer. Finovion belooft zaken waarbij ik betwijfel of ze dat hard kunnen maken. De naam CijferMeester heb ik ook in mijn omgeving getoetst. Deze blijkt commercieel erg sterk te staan (hoog onderscheidend vermogen).

    Als ik jou was dan wist ik het wel en ze eens vrijblijvend bellen.

  • Jaap

    Ik ben klant bij cijfermeester. Zij werken met een goede prijs-kwaliteitsverhouding op abonnementsbasis. Ik lever elke maand mijn boekhouding in en binnen 2 á 3 werkdagen krijg ik mijn resultaten teruggekoopeld in de vorm van maandrapportages. Ben hier erg tevreden over.

    Jaap

  • Jannette

    2 jaar geleden heb ik mijn eigen administratiekantoor onder de vlag van Finovion gestart. Voor de start heb ik bij zowel Cijfermeester als Finovion gesprekken gevoerd. Uiteindelijk heb ik toen gekozen voor Finovion omdat de mensen die ik heb gesproken een hoog ambitieniveau hadden en een duidelijke visie hadden op de toekomst van de administratiewereld.

    Ik ben nu 2 jaar verder en als ik op deze 2 jaar terugkijk dan ben ik blij dat ik de keuze heb gemaakt om me bij Finovion aan te sluiten. Mijn eigen zaak draait goed, ik heb prettige klanten en ik heb sterk het gevoel dat ik met Finovion nog veel verder kan doorgroeien.

    Jannette.

  • Franken

    Geen ervaringen met deze kantoren,

    Mijn boekhouder zit in Den Haag hele goede ervaringen mee..,

    Profiscus administratie & advies,

    www.profiscus.nl

    Zeer goede service!