Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Robert Smit

    Mijn naam is Robert Smit en ik ben de bedenker van “Blades” the next generation sunglasses! Ik heb dit concept de laatste 5 jaar uitgewerkt tot een marktrijp product wat ik tot nu toe met behulp van een 3D printer met de hand samenstel. Na het bezoeken van enkele beursen(Off price en Magic) in Las Vegas vorig jaar ben ik benaderd door enkele grote afnemers met de vraag of ik 10.000 exemplaren van mijn product kan leveren? Aangezien ik ze tot nu toe met de hand maak en er maar 100 tot 150 per maand kan maken ben ik genoodzaakt uit te breiden naar massa productie. Nu ben ik op zoek naar een SERIEUZE investeerder die net als ik volledig achter dit product staat en de potentie ervan ziet! Potentiele gegadigden kunnen even een kijkje nemen op mijn website:wwwbladeseyewear.com om een indruk te krijgen van Blades!

    Alleen serieuze gegadigden hoeven te reageren maar ik verzeker u, dit wordt de next biggest hype out there!

    Blades is gepatenteerd en is voorzien van een geregistreerd beeldmerk, deze patenten worden momenteel uitgebreid met allerlei technische toepassingen. Tevens is het concept zodanig uitgewerkt dat het ook toepasbaar is op conventionele brillen wat de marktwaarde aanzienlijk vergroot! Voor uigebreide informatie ben ik bereikbaar op tel. nr. 06-52627652 voor uitsluitend serieuze kandidaten!

    Join the next generation!

  • mo

    hallo marrakchi vind het top dat je zo bezig bent ik doe ook beetje in vastgoed mischien kunnen we wat samen doen ….samen sta je sterker toch

    hoor van je gr

  • hans van den berg

    mo Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo marrakchi vind het top dat je zo bezig bent

    > ik doe ook beetje in vastgoed mischien kunnen we

    > wat samen doen ….samen sta je sterker toch

    > hoor van je gr

    hallo met hans u kunt met mij mailen en het dan bespreken.

    mail jcvandenberg@live.nl

  • hans van den berg

    hallo jordan ik ben hans van een prive project in marokko .

    ik lees uw bericht zojuist , wel een erg laat maar toch.

    mail adres is jcvandenberg@live.nl kunnen we verder praten.

    gr hans

  • roberto

    hoi heren, heb begrepen dat je in vastgoed zit zouden wij een keer kunnen praten Roberto.

    mijn mail is robertovangom@live.nl

    zou graag wat van je willen horen.

  • roberto

    ik heb wat horeca projecten en wil graag uitbreiden en zoek ook een zakelijke partner erbij die vastgoed doet etc.

    Wie weet kunnen wij wat voor elkaar betekenen. ik heb mijn zaken in spanje heb ondermeer discotheken en strandtent.

    midden op de boulevard.

    Als er iemand is die deze beleving samen wil doen sta ik er open voor. ben nu bezig met een hotel en een camping costa brava.

    mocht er iemand zijn die dit samen met mij wil opstarten hoor ik het graag.

    Heb 18 jaar horeca ervaring en alle behaalde papieren.

    je mag ook reageren op robertovangom@live.nl

  • roberto

    Beste Mo.

    ik denk dat wij wel wat voor elkaar kunnen beteken.

    laat mij maar weten.

    robertovangom@live.nl

  • roberto

    Geachte heer Santoni,

    u website en uw email adres functioneren niet.

    ik hoor graag van u hoe en wat.

  • Carla Butijn

    Ik heb een concept uitgedacht in de financiële dienstverlening. Ik heb hiervoor een financiering nodig van € 100.000 euro, rente 10%, terug te betalen in 2 jaar. Wie kan mij helpen? Geen aandelenverkoop.

    Kan ook voor kleinere bedragen met meerdere investeerders. Dit concept helpt Nederland.

    Serieuze reacties en voor nadere informatie kunt u mailen naar Carlabutijn@hotmail.com

    Onderstaand de omschrijving van het concept:

    Nieuw concept financiële markt (pensioenen) – twee grote werkgevers binnen!

    ________________________________________

    Verbeterde nakoming zorgplicht werkgevers

    Ervaren financieel ondernemer heeft een franchise-concept ontwikkeld voor de financiële dienstverlening. Het betreft het substantieel verbeteren van de nakoming van de zorgplicht door werkgevers, waaronder specifiek een verbetering van de informatieverstrekking door pensioenuitvoerders en werkgevers aan werknemers. Volgens de AFM hebben werknemers behoefte aan (en recht op) een volledig persoonlijk overzicht, waarin alle financiën zijn samengevoegd, zoals pensioen partner, hypotheek, polissen, vermogen, schulden. Het franchise concept voldoet hierin en voorziet in het volledig digitaal adviseren van werkgever/werknemer evenals werknemer/adviseur. Werkgevers betalen een maandelijks abonnementstarief. Het persoonlijk financieel overzicht voor werknemers is gratis. Rapportages voor werknemers kunnen in elke taal (!) worden vervaardigd.

    De markt van deze formule omvat alle werkgevers en werknemers in Nederland. Prioriteit hebben de ondernemingen met pensioenen in premie-overeenkomsten. (dit zijn één miljoen polissen). De formule biedt eenmaal uitgerold vaste inkomsten voor duizenden financieel adviseurs (!) Het concept is notarieel gedeponeerd, octrooirecht en/of intellectueel eigendom is aangevraagd. Ook de subsidie mogelijkheden worden nu onderzocht. De ambitie is om te bereiken dat in Nederland in principe alle werknemers een eigen financieel adviseur online kunnen raadplegen. Waarbij elke financieel adviseur vervolgens circa 750 werknemers beheert. De formule is daarbij naar verwachting internationaal uit te breiden.

    De gezochte financiering zal onder andere worden aangewend voor het afmaken van de software, de website als aanvulling op mijnpensioenoverzicht.nl, het opstellen van franchise contracten en opdrachtovereenkomsten, het aantrekken en opleiden van de eerste adviseurs, kantoorpand en overbrugging tot de eerste cashflow.

    Ondernemer verwacht aanzienlijk succes omdat de formule en het concept antwoord geeft op datgene waar de AFM al jaren naar op zoek is: duidelijkheid in pensioen en overige financiën voor werknemers. Niet de zakelijke financiële adviseurs adviseren werknemers, maar particuliere financiële adviseurs gaan werknemers digitaal adviseren.

  • Thomas

    Wil een bedrijf overnemen en ben hier geld voor nodig.

    Zijn er investeerders die mij hierbij willen helpen.

    Heb op dit moment nog geen project in gedachten maar

    wil dit samen met de investeerder doen.

    Alvast bedankt.

    Mvg. Thomas