Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Thomas

    Wil een bedrijf overnemen en ben hier geld voor nodig.

    Zijn er investeerders die mij hierbij willen helpen.

    Heb op dit moment nog geen project in gedachten maar

    wil dit samen met de investeerder doen.

    Alvast bedankt.

    Mvg. Thomas

  • John

    Thomas,

    Wat voor bedrijf gaat het om?

  • Droog

    Geachte heer,

    Is uw vraag nog relevant? Of inmiddels niet meer?

    Graag hoor ik van u,

    Met vriendelijke groet,

    Dhr.Droog

    (bereikbaar via hdroog79@hotmail.com)

  • U Erdem

    Goedenmiddag,

    Via deze weg zoek ik een particuliere investeerder die met ons zaken kan doen in het autobranche,

    Wij hebben een bestaan van 10 jaar,ondertussen hebben we door heel nederland +- 20 dealers die met ons zaken doen,op sommige momenten is de inkoop zo hoog dat we financieel het niet kunnen waar maken.

    Zakelijk is het gemiddeld een verdienste tussen de 25.000 en 35.000 als wij op volle toeren draaien.per maand wordt er 20/25 auto's verkocht.

    Ik beschik over 2 vrachtwagens en een groot pand aan de A locatie,als u benieuwd bent naar het investeringsbedrag en de verdienste dan kunt u mij emailen.

    Met vriendelijke groet, U Erdem

  • CristianoR

    Beste potentiele investeerder,

    Ik wil heel graag een vestiging beginnen van een bekende pizzaketen.

    Contact met de organisatie is ook al gelegd, alleen moet ik een eigen

    vermogen inbrengen waar ik op dit moment niet over beschik. Ik wil

    graag een serieus iemand spreken die mij hiermee wil helpen en bereid

    is om deze gapende gat in de door mij geplande omgeving te héél snel

    op te vullen.

    Groet.

  • Odes

    Ik ben ook op zoek naar een serieuze investeerder. Heb een businessplan klaar liggen en zoek een financiering voor 25000.

    Idee kan ik per email nader toelichten, gaat om detailhandel welke goed is voor het milieu en de consument , met name nu met de recessie.

    Ben bezig met panden kijken, bestemmingsplannen, en gemeente. Zonder financiering kan dit niet doorgaan.

    Wie wil met mij hier over brainstormen, en investeren?

  • 0032498183744

    Berekende investering op 8 jaar: je wordt eigenaar van bouwgrond in 8670 Koksijde Belgie.

    Belgische vastgoedmarkt heeft zich gecorrigeerd en staat nu op peil. Geen vastgoedbubbel in Belgie.

    Aankoop aan 475 euro/m2 x 648 m2 = 307.800 euro.

    Voor Belgie 8 jaar laten rijpen en dan terug verkopen. Vanaf 8 jaar geen meerwaardebelasting meer.

    Interesse bel 0032498183744 (Erkend BE BIV 506845 Vastgoedmakelaar).

    Kosteloze begeleiding van a tot z

  • Jeffrey

    Beste lezer, geachte investeerder.

    Ik wil graag mijn droom verwezenlijken, door een mobiele snackwagen met diverse (nader te noemen) opties te beginnen.

    Hiervoor moet er een geheel nieuwe mobiele snackwagen gebouwd worden. Aangezien dit een dure investering is zou ik graag in contact willen komen met degene die mij daar financieel kan bij staan.

    De opzet is om het hele jaar, continu er mee bezig te zijn. Dit door op evenementen, kermissen, beurzen, braderieën en jaarmarkten te staan.

    Tevens wil ik in zowel Nederland, Duitsland en België met de nieuwe snackwagen reizen.

    Een opmaat gemaakte wagen kost al gauw 60.000 euro.

    Ik kan deze ook afnemen op basis van lease. (berekeningen etc. kan ik u toe sturen.)

    Wie zou mij kunnen helpen en is er geïnteresseerd? U kunt mij benaderen via de mail, jeffreywoudenberg@ziggo.nl

    In afwachting van u serieuze reactie.

    Mvg. Jeffrey

  • Johan

    Beste,

    Ik ben op zoek naar een investeerder die net als ik 50.000 euro kan inleggen.

    Het gaat hier om een reeds vele malen bewezen concept echter is de bedoeling dit in een nieuw jasje te steken en ons zo te onderscheiden.

    Ik heb eerder al in deze brance een nog altijd succesvol bedrijf gestart echter heb ik dit destijds samen gedaan met iemand die er uiteindelijk andere ideeen over had als ik

    hierdoor is besloten de samenwerking te beeindigen en heb ik mezelf uit laten kopen.

    Ik zoek iemand die houd van duidelijke lijnen en concrete afspraken,.Uiterraard is het voor mij ook belangrijk dat we door dezelfde deur kunnen mocht je niet begrijpen wat ik hiermee bedoel

    dan kun je beter niet reageren.

    Let op! Ik zoek iemand die dit samen met mij wil doen, dit betekent dat terugbetaling komt in de vorm van winst uit het bedrijf.

    Verdiensten zijn overigens hoog te noemen.

    Verder zal ik tijdens een eventueel gesprek uiterraard vertellen wat ik wens op te zetten en wat de mogelijkheden en daadwerkelijke verdiensten zijn.

    Mocht ik de interesse gewekt hebben kunt u mij mailen Melly2926@mail.com graag uw naam en telefoon nummer achterlaten dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

  • ali

    Hoi Mo,

    Sorry dat ik zo laat heb gereageerd, toevallig keek ik vandaag op Startpagina!

    Gelukkig zijn ze nog niet gestart met de bouw en heb de tijd gekregen om goed te sparen!

    Er zijn ook in Marokko veranderingen gaande wat betreft islamitische banken, als het goed is, komen er 4 banken in

    Marokko?

    Als je foto's heb van je woning en je wilt het gaan verhuren dan kunnen wij iets afspreken!

    Mvg, Ali