Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Maria

    * WENST U NU EEN LENING VOOR INVESTEREN *

    * U slaapt 's nachts hoe u een lening kunt krijgen?

    * Bent u op zoek naar een persoonlijke lening?

    * Bent u op zoek naar een lening om uw eigen bedrijf te starten?

    * Bent u op zoek naar leningen voor grote projecten?

    * Bent u op zoek naar een investeringslening?

    E-MAIL ONS VANDAAG: bankplcglobalaccess2@gmail.com

  • Maria

    * WENST U NU EEN LENING VOOR INVESTEREN *

    * U slaapt 's nachts hoe u een lening kunt krijgen?

    * Bent u op zoek naar een persoonlijke lening?

    * Bent u op zoek naar een lening om uw eigen bedrijf te starten?

    * Bent u op zoek naar leningen voor grote projecten?

    * Bent u op zoek naar een investeringslening?

    E-MAIL ONS VANDAAG: bankplcglobalaccess2@gmail.com

  • Karl

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

    Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?

    Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.

    Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.

    Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.

    Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.

    Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27@gmail.com

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

  • Karl

    Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!

    Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?

    Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.

    Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.

    Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.

    Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.

    Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27@gmail.com

  • Jacobus

    Anonymous

    Geachte

    Naar aanleiding van advertensie als kapitaal zoekende

    Stuur ik u deze mail

    Manuel,

    Wilt u met ons contact opnemen  op 0645520613 of 0626350096

    Vriendelijke groet,

    Koos Blok en Willem Kooij

    Als u een Lening bij ons aangaat dan zijn der de volgende richtlijnen

    een contractuelle tijdsduur van.

    1 tot 20 jaar met de mogelijkheid om boetevrij aftelossen na het eerste jaar

    Een rentevoet van 3.5%tot5.6% (vast en niet variabel )

    Contracten worden naar europee's wetgeving opgezet

    U moet ten alle tijden een eigen vermogen hebben van 10 A 20% van de gewenste kapitaal

    Deze worden de eerste jaar geblokeerd op een gezamelijke rekening.

    tot dat de eerste jaarlijkse rente zijn afgerekend.

    Ps. ben een angel investeerder

    Uw bedrijf of u kan ook profiteren van “de goede zaak”.

    en bij nieuwe aanwinst van klanten kunt u profiteren van een commissie van 3%

    Met vriedelijke groeten

    Christian Zeitvogel

  • Amanda

    My loan of 23,000 euros provided earlier, thanks a lot LAPO MICRO FINANCE. I will talk about your services to those around me who are in need of a loan or financial assistance as I am impressed with your prompt response. If you need a loan Do not hesitate to contact a real legal lender with 100% guarantee: Email: lapofunding960@gmail.com

    Whatsapp +447868753778

  • Amanda

    My loan of 23,000 euros provided earlier, thanks a lot LAPO MICRO FINANCE. I will talk about your services to those around me who are in need of a loan or financial assistance as I am impressed with your prompt response. If you need a loan Do not hesitate to contact a real legal lender with 100% guarantee: Email: lapofunding960@gmail.com

    Whatsapp +447868753778

  • Roberto

    Dringende leningaanbieding van de heer Roberto Kenneth… Heeft u problemen om een lening voor werkkapitaal te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om particulieren, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven financiële steun te bieden. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact op met het leningbedrijf van ROBERTO KENNETH via e-mail: Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com

    WhatsApp: +1(313)636-6776

  • Roberto

    Dringende leningaanbieding van de heer Roberto Kenneth… Heeft u problemen om een lening voor werkkapitaal te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Deze dienst is bedoeld om particulieren, zakenmensen en vrouwen in het bedrijfsleven financiële steun te bieden. Als u geïnteresseerd bent, neem dan nu contact op met het leningbedrijf van ROBERTO KENNETH via e-mail: Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com

    WhatsApp: +1(313)636-6776

  • Patricia

    Dag iedereen

    Mijn naam is Daniël Djonno ik kom uit Nederland en ik woon in de stad Amsterdam. Ik ben op zoek naar een lening online en alles wat ik krijg is oplichters, maar ik vond dit lening bedrijf genaamd Patricia Kingsman lening bedrijf en ik heb mensen online getuigt over er goede daden dus ik besloot om te proberen als ik weer gelukkig zal zijn dus ik heeft een lening aangevraagd van 350.000,00 euro en de leningverstrekker, mevrouw Patricia Kingsman, verzekerde mij dat binnen 12 uur mijn lening op mijn bankrekening zal staan. Vandaag zag ik dat mijn bank mij bericht schreef dat er een bedrag van 350.000,00 euro is in mijn account en ik dank Patricia Kingsman omdat ze echt is, dus als je een online lening nodig hebt, wees alsjeblieft niet opgelicht zoals ik van dit bedrijf solliciteer omdat zij het enige echte bedrijf is dat online leningen verstrekt. Hun e-mailadres is patriciakingsman.loans2016@gmail.com