Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • ali

    Hoi Hans,

    Sorry dat ik zo laat heb gereageerd, toevalig keek ik vandaag op startpagina!

    Wij kunnen altijd het een en ander hierover bespreken, mocht u van gedachte veranderd zijn dan hoor ik dat ook graag!

    Met vriendelijke groet,

    Ali

  • Rico

    Beste mensen

    Ben op zoek naar een investeerder die bereidt is om mij te voorzien van een bedrag van 25000euro

    ben bereidt om 20% rente op jaarbasis te betalen op het bedrag wat geinvesteerd is.

    Geld wordt gebruikt om een vakantie woning te bouwen naast bestaande woning in suriname

    voor vragen , graag mailen

  • Mark

    Hallo, bent u nog op zoek naar een privé investeerder? Ik nodig u graag uit op ons nieuw platform. http://investeringsprofielen.nl/

  • Mark

    Beste ondernemers,

    Als jullie een investeerder (of meerdere) zoeken nodig ik jullie graag uit voor ons nieuw platform: http://investeringsprofielen.nl/

    Investeringsprofielen.nl is een investeringsnetwerk met meer dan 50 actieve investeerders. Onze investeerders investeren hun kapitaal van €5000 tot €200000 in investeringsprofielen van ambitieuze ondernemers.

  • kalie

    HOI ELMER,

    Ik las net pas jou reactie en daar wil ik even op reageren. Jij kent niks van mijn verhaal of zakelijk plan , dus ik begrijp je rreactie niet zo goed… toevallig is mijn investeerder gevonden.. dus voordat je een reactie plaatst in het vervolg, ga eerst onderzoek doen hoe n verhaalnecht is, niet voor schulden dus… of ben je toevallig dat lastige mannetje waar ik al drie jaar last van heb, maar doe je je voor als elmer ?????

  • anne

    Hallo ben op zoek naar een eerlijke investeerder die mij door middel

    Van een lening van 20000 euro een nieuwe kans wil geven op een

    Toekomst.

    Het is niet zakelijk maar voor prive.

    Ik wil graag binnen nu en 5 jaar een eigen winkel waar ik ook voor

    Gestudeerd heb.

    Maar helaas vanwege mijn openstaande schulden van mijn moeder

    Lukt dat niet.

    Ik heb vast fulltime werk en kan maandelijks ongeveer 275 terug betalen.

    Aub is er iemand die mij wil en kan helpen.

    Mvg anne

  • Linda

    Hallo, Wij zijn op zoek naar een serieuze investeerder in vastgoed ( woningen in reeds verhuurde staat). Ik heb eigen kapitaal echter niet genoeg om een goed renderend pand te kunnen kopen. Ik heb al bij diverse banken aangeklopt ( ING, ABN AMRO, Rabo bank) met naar mijn inziens goede panden met op alle fronten een goede risicospreiding ( dus meerdere huurders, goed onderhouden panden etc) echter word ik steeds afgewezen met als rede “ geen ervaring in vastgoed”. Wat mij betreft geen goede rede! Ik ben jong, heb een goed stel hersens en voor mijn leeftijd een hoop levenservaring en dus een groot verantwoordelijkheidsgevoel! Ik neem het echt heel serieus en denk er echt niet te makkelijk over. Daarnaast hoef ik het niet alleen te doen! Mijn vriend is technisch onderlegd en kan eigenlijk alle klussen zelf! Ik kom graag in contact met investeerders. Bij interesse kunt u ons per e-mail bereiken. Bij voorbaat dank voor de getoonde interesse.

    Met vriendelijke groet,

    Linda

  • Linda

    Hallo, Wij zijn op zoek naar een serieuze investeerder in vastgoed ( woningen in reeds verhuurde staat). Ik heb eigen kapitaal echter niet genoeg om een goed renderend pand te kunnen kopen. Ik heb al bij diverse banken aangeklopt ( ING, ABN AMRO, Rabo bank) met naar mijn inziens goede panden met op alle fronten een goede risicospreiding ( dus meerdere huurders, goed onderhouden panden etc) echter word ik steeds afgewezen met als rede “ geen ervaring in vastgoed”. Wat mij betreft geen goede rede! Ik ben jong, heb een goed stel hersens en voor mijn leeftijd een hoop levenservaring en dus een groot verantwoordelijkheidsgevoel! Ik neem het echt heel serieus en denk er echt niet te makkelijk over. Daarnaast hoef ik het niet alleen te doen! Mijn vriend is technisch onderlegd en kan eigenlijk alle klussen zelf! Ik kom graag in contact met investeerders. Bij interesse kunt u ons per e-mail bereiken. Bij voorbaat dank voor de getoonde interesse.

    Met vriendelijke groet,

    Linda

  • Raffael C.

    Hallo,

    ik ben een tussenpersoon en ik werk voor investeerders.

    zou u mij een e-mailtje kunnen opsturen voor meer info : raffael.castra@mail.com

    of u kunt mij contacteren op Mo nummer: 0031686322576.

    M.V.G

    Raffael Castro

  • zeitvogel

    Geachte

    Naar aanleiding van advertensie als kapitaal zoekende

    Stuur ik u deze mail

    Als u een Lening bij ons aangaat dan zijn der de volgende richtlijnen

    een contractuelle tijdsduur van.

    1 tot 20 jaar met de mogelijkheid om boetevrij aftelossen na het eerste jaar

    Een rentevoet van 3.5%tot5.6% (vast en niet variabel )

    Contracten worden naar europee's wetgeving opgezet

    U moet ten alle tijden een eigen vermogen hebben van 10 A 20% van de gewenste kapitaal

    Deze worden de eerste jaar geblokeerd op een gezamelijke rekening.

    tot dat de eerste jaarlijkse rente zijn afgerekend.

    Ps. ben een angel investeerder

    Uw bedrijf of u kan ook profiteren van “de goede zaak”.

    en bij nieuwe aanwinst van klanten kunt u profiteren van een commissie van 3%

    Met vriedelijke groeten

    Christian Zeitvogel