Een Serieuze Particuliere Investeerder gezocht

  • Osor

    Beste lezer, geachte investeerder,

    Ik wil graag een voedingsmiddelen bedrijf in de hoofdstad van Mongolië beginnen. Ulaanbaatar telt 1,7 miljoen inwoners. Voedings producten vooral van goede, betrouwbare kwaliteiten zijn schaars. Ik streef ernaar om met dit bedrijf in de eerste jaar 12% van inwoners met voedings producten te voorzien. Ik wil vragen aan de mensen die ergens in willen investeren en er geïnteresseerd zijn mij te benaderen via mail: hovdol@yahoo.com. In afwachting van u serieuze reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    B.Osor

  • ellen

    Geachte Zeitvogel…

    U vermeld er niet bij hoe men in contact kan komen met u.

    Ik zou graag wat meer info van u willen.

    Met vr groet

    Ellen

  • Bart

    Hallo,

    Ik zoek een investeerder die € 50.000,- kan en wil investeren in (mijn bedrijf in) de wellnessbranche waar ik al 2 jaar een eigen onderneming in heb. Om de bedrijfsvoering uit te kunnen breiden heb ik een voorfinanciering nodig.

    Met een investering van € 50.000,- kan ik garanderen 1 jaar met MAARLIEFST 25% rente terug te betalen. Praten over een duurzame rente is ook mogelijk.

    Voor een businessplan met omzetverwachting kunt u mailen naar kremebollen@hotmail.com

    Mvg,

    Bart

  • Richard Stein

    Beste Linda,

    Ik ben onlangs langs je advertentie gekomen op eigenbedrijf.startpagina.nl en las over je investeringsprobleem.

    Aangezien dit al een wat oudere advertentie is, vraag ik mij af of u nu nog steeds op zoek bent.

    Indien dit zo is, zou u mij dan meer informatie kunnen toesturen per mail, zodat ik dit aan een cliënt van mij kan presenteren.

    Indien hij interesse heeft, kunnen we dan gelijk een afspraak maken voor een eventuele investering.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Richard Stein

    Steinconsultant@gmail.com

  • J.J. Blok

    Is echt een serieuse investeerder is echt heel veel mogelijk. Is echt een aanrader om met hun zaken te doen

  • sabine

    Gezocht investeerder en/of ondernemer ,

    Iemand die 2000 euro wil investeren?

    Ik wil in de buurt een 2e hands kledingzaak opstarten , helaas heb ik het geld momenteel niet om zelf te investeren.

    Tevens serieuze mensen gezocht voor coaching en het opbouwen van een goed team om een passief inkomen te creeren.

    Graag contact voor meer info.

  • Rick de Boer

    Linda Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, Wij zijn op zoek naar een serieuze

    > investeerder in vastgoed ( woningen in reeds

    > verhuurde staat). Ik heb eigen kapitaal echter

    > niet genoeg om een goed renderend pand te kunnen

    > kopen. Ik heb al bij diverse banken aangeklopt (

    > ING, ABN AMRO, Rabo bank) met naar mijn inziens

    > goede panden met op alle fronten een goede

    …………………………..

    > alle klussen zelf! Ik kom graag in contact met

    > investeerders. Bij interesse kunt u ons per e-mail

    > bereiken. Bij voorbaat dank voor de getoonde

    > interesse.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Linda

    Beste Linda,

    Ik werk voor een onafhankelijk bureau welke in contact staat met diverse investeerders.

    Mocht het nog interessant zijn dan kan ik altijd een orienterend gesprek plannen, kost je niets maar kan je veel wijsheid brengen.

    Ik ben bereikbaar op telefoonnr. 06-40468015 of via info @ Hollandnetwerk . nl

    Succes en met vriendelijke groet,

    Rick de Boer.

  • Denise Fouda

    Wij zijn een nieuw bedrijf: Lembac Services international gevestigd te Apeldoorn in Nederland.

    Lembac services international is een onderneming die investeert in goederen en diensten in verschillende continenten van Europa naar opkomende markten in Afrika, Azië en Zuid-Amerika.

    Wij kopen en verkopen verschillende grondstoffen in vele landen. Wij bestaan uit een team van toegewijde professionals die samenwerken voor het beste belang van onze klanten.

    Lembac Services International is gestart in 2005. Het is geregistreerd bij de ambassade van Kameroen en ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel in 2013.

    Groeiend van 5 personen tot 10 personen en partners 3-25 partners in 7 verschillende landen.

    De heer Pascal Lemnyuy is de oprichter en de directeur van deze onderneming. Dat is de man waarmee u eerder vandaag had getelefoneerd.

    Verdere informatie kunt u terug vinden op onze website:

    www.lembacservicesint.com (er wordt nog aan gewerkrt)

    Wij zorgen altijd voor een persoonlijk ontmoeting met onze partners. Hierdoor kunnen wij een vertrouwde netwerk opbouwen met onze klanten, investeerders en partners met de doel om onze klanten tevreden te stellen.

    Onze part time investeerders, investeren enkel wanneer er veel of vraag is naar een product/goed in een markt van de genoemde continenten.

    De deals zijn dan kort en krachtig. Er is altijd sprake van een win-win situatie.

    De reden dat wij deze werkvorm hanteren is om onszelf en onze klanten te beschermen tegen onnodige hoge investeringen, geld verlies op langer termijn en oplichters.

    Mocht u nog vragen hebben, contacteer ons gerust.

    Met vriendelijk groet,

    Denise Fouda

    denisefouda@lembacservicesint.com

    LemBac Services International

    www.lembacservicesint.com

    Twitter: @lembacservices

    Linkedin: info@lembacservicesint.com

    Skype: lembac.services

    Facebook: Lebac Services International

    Tel: +31(0)553017346

    Mob: +31(0)657836729

    Fax: +31(0)553017932

  • Bruinsma

    Heeft iemand ervaring met het zakendoen en financiering door Christian Zeitvogel?

    Het lijkt ons gezien de vele taalfouten in zijn schrijven een amateur dat direct al veel wantrouwen oproept.

    Gaarne ervaringen en bevindingen op dit forum, wij zijn erg benieuwd.

  • Research

    Heer Blok,

    Inmiddels blijkt dat de heer Manuel Zeitvogel een criminele oplichter is,

    hij werkt met meerdere voornamen en zijn Consulting is helemaal

    een fake. Bij de politie is aangifte gedaan van een brutale oplichting.

    Van de website http://zfc-com.webnode.nl/contact/ is het telefoonnummer

    nooit bereikbaar, geen KVK nummer en de rest deugt ook niet.